طالع بینی ازدواج ماه ها – فروردین ماهی با یک فروردین ماهی دیگر

alikarimi55
قتی یک فرد متولد فروردین با یک فروردین ماهی دیگر ازدواج می کند چه اتفاقاتی می افتد؟ سازگاری فروردین و فروردین متفاوت است. گاهی این سازگاری می تواند خیلی کم باشد و در برخی شرایط دیگر می تواند تا حدی زیاد باشد که برای همدیگر همچون نیمه گمشده باشند. هر دوی آن ها شبیه هستند […]

قتی یک فرد متولد فروردین با یک فروردین ماهی دیگر ازدواج می کند چه اتفاقاتی می افتد؟ سازگاری فروردین و فروردین متفاوت است. گاهی این سازگاری می تواند خیلی کم باشد و در برخی شرایط دیگر می تواند تا حدی زیاد باشد که برای همدیگر همچون نیمه گمشده باشند.

هر دوی آن ها شبیه هستند و شیوه تفکر یکسانی دارند. در طالع بینی این دو، زوجی هستند که می توانند سکوت را به جنب و جوش تبدیل کنند. اگر همه چیز مانند زمان شروع رابطه آن ها باشد، می توانند رابطه خوبی با هم داشته باشند.

خصوصیات شخصیتی فروردین ماهی ها

فروردین اولین ماه از ۱۲ ماه زودیاک و شروع کننده تقویم است. درست همان گونه که در تقویم اولین ماه هستید، می خواهید در هر چیزی اولین باشید. رایج ترین خصوصیت شخصیتی فروردین ماهی ها این است که همیشه آماده پذیرش مسئولیت هستند. آیا کاری برای انجام دارید؟

فقط به یک فروردین ماهی زنگ بزنید و با او مشورت کنید، او تمام تلاشش را می کند و در کمترین زمان آن کار را برای شما انجام خواهد داد. رقابت طلب هستید و می دانید که هر چیزی را چگونه باید انجام دهید.

عمل گرا و منطقی هستید و رک و مستقیم حرفی که در ذهن تان است را بیان می کنید. شما اهمیت نمی دهید که آیا دیگران می خواهند نصیحت تان را بشنوند یا نه و هر آن چه در ذهن دارید را با آن ها در میان می گذارید. شما رهبر زاده شده اید و دوست دارید همه چیز آن گونه که می خواهید پیش برود. با صراحت صحبت می کنید و می دانید درباره چه چیزی حرف می زنید.

سازگاری فروردین ماهی با یک فروردین ماهی دیگر در عشق

شما متولدین فرودین در موضوع عشق، نسبتا احساساتی عمل می کنید. همه توجه تان را به طرف مقابل می دهید و انتظار دارید که او هم در مقابل تمام توجهش را به شما بدهد. مستقل هستید و به هیچ وجه نمی خواهید دیگران شما را کنترل یا سرکوب کنند. به هیچ کسی اجازه نمی دهید که شما را کنترل کند و در مقابل تلاش نمی کنید که طرف مقابل تان را کنترل کنید. پیوند عشقی فروردین و فروردین از نظر احساسات، رابطه ای متعادل است.

سازگاری فروردین ماهی با یک فروردین ماهی دیگر در روابط جنسی

شما متولدین فروردین از داشتن رابطه جنسی با یک فروردینی دیگر لذت می برید، اما بزرگ ترین مشکل شما با هم خودخواهی هر دویتان است. از نظر فیزیکی، دنبال رضایت خود هستید و در این زمینه خیلی تابع احساسات نیستید. در این زمینه صحبت کمتر و عمل بیشتری وجود دارد. اگر برای لذت بردن از رابطه جنسی تان با هم برنامه ریزی کنید، می توانید آن چه در ذهن دارید را به طرف مقابل تان منتقل کنید.

جنبه های مثبت و منفی رابطه فروردین ماهی با یک فروردین ماهی دیگر

جنبه های مثبت

برای این که بتوانید با یک فروردینی دیگر رابطه موفقی داشته باشید باید ابتدا با هم دیگر توافق و سازش کنید و اگر با تفاوت های همدیگر کنار نیایید، شاخ های شما دو قوچ در هم گیر می کنند و با هم درگیر می شوید.

رابطه شما با یک فروردینی دیگر می تواند یک رابطه قوی باشد چون می توانید امپراطوری خودتان را با هم بسازید و هنگامی که با همدیگر هستید دنیا را فتح کنید! رابطه شما می تواند تا حدی پیچیده باشد و برای کم کردن دعوا، یکی باید همیشه کوتاه بیاید و مسئولیت را قبول کند.

جنبه های منفی

خشم و عصبانیت تان می تواند مثل رابطه جنسی تان باشد و هنگام دعوا بحث های زیادی با هم خواهید داشت. درست است که آتش (عنصر متولدین فروردین) یک عنصر جالب در طبیعت است اما هیچ گاه قابل کنترل نیست.

آتش به ما در غذا درست کردن کمک می کند، ما را گرم می کند و به هر چیزی قدرت می بخشد. اما طبیعت آتش به نحوی نیست که کنترل شود و شما متولدین فروردین که عنصرتان آتش است نیز نمی خواهید که کنترل شوید.

رابطه شما می تواند جایی برای فرد گرایی، استقلال و کاوش با وجود محدودیت های فردی باشد. حفظ تعهد باید به گونه ای باشد که باعث خاموش شدن آتش عشق نباشد.

نتیجه گیری

شما متولدین فروردین می توانید دائما در حال دعوا با همدیگر باشید. هر یک از شما یک قلمرو شخصی برای خود درست می کنید، جایی که بتوانید از فردیت تان دفاع کنید و از طرف مقابل نیز انتظار احترام دارید. وقتی ایده آل های قوی و مشترک داشته باشید، به نظم می رسید و به جای قرار گرفتن انرژی هایتان در مقابل یکدیگر، انرژی هر دویتان یکی می شود. شما می توانید با هم آتش بیشتری تولید کنید! عشقی که شما را به هم پیوند می دهد آتشین است. آتش عشق شما می تواند پر از جرقه باشد اما با رفتارهای اشتباه می تواند از بین برود.

درصد سازگاری فروردین ماهی با یک فروردین ماهی دیگر

ارتباط برقرار کردن: ۸۰%

روابط جنسی: ۸۵%

سازگاری کلی: ۸۲.۵%

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ