تسلط بر سخت ترین زبان دنیا امکان پذیر است

نازنین کریمی
برخی افراد عاشق چالش هستند و همیشه دوست دارند که خود و توانایی شان را ارزیابی کنند. یک چالش خوب برای این نوع از مردم، یادگیری یک زبان جدید است. زبان های بسیاری برای یادگیری وجود دارد ولی شاید یادگرفتن سخت ترین زبان دنیا برای شما جذاب باشد. بر اساس تحقیقات و بررسی ها زبان […]
برخی افراد عاشق چالش هستند و همیشه دوست دارند که خود و توانایی شان را ارزیابی کنند. یک چالش خوب برای این نوع از مردم، یادگیری یک زبان جدید است. زبان های بسیاری برای یادگیری وجود دارد ولی شاید یادگرفتن سخت ترین زبان دنیا برای شما جذاب باشد. بر اساس تحقیقات و بررسی ها زبان چینی ماندارین سخت ترین زبان دنیا شناخته شده است. یادگیری زبان چینی ممکن است در نگاه اول به نظرتان غیر ممکن برسد اما ما، کارشناسان من و زبان قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی یادگیری زبان چینی را آغاز کنید. شاید یادگیری زبان چینی چالش بزرگی باشد ولی امکانات موجود در بحث آموزش و یا به طور کلی شیوه آموزشی می تواند غلبه به این چالش بزرگ را آسان نماید.

جالب است بدانید که زبان چینی ماندارین با اینکه سخت ترین زبان دنیا شناخته شده است ولی زبان مادری بسیاری از افراد در جهان است؛ تنها دلیل هم این است که چین جمعیت زیادی را در جهان به خود اختصاص داده است. با نگاه کردن به نوشتار زبان چینی ماندارین ممکن است با خود فکر کنید که چطور این همه اشکال را برای نوشتن استفاده می کنند. حرف الفبای چینی بسیار زیاد است و نوشتن به این زبان چالش برانگیزتر از هر زبان دیگری است.
اگر برای اولین بار به این حروف عجیب و غریب در زبان چینی نگاه بیاندازید، این طور فکر می کنید که نوشتن به زبان چینی ماندارین مثل این است که دارید بجای نوشتن، نقاشی می کشید. به خصوص اگر زبان ساده ای مثل انگلیسی را قبلا فرا گرفته باشید، سیستم نوشتن زبان چینی برای تان بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین علاوه بر چالش های معمول که برای یادگیری هر زبانی وجود دارد، افرادی که یادگیری زبان چینی ماندارین را انتخاب می کنند، باید هزاران کاراکتر خاص را نیز به خاطر بسپارند. اما راه حل این مشکل چیست؟!؟!؟ چطور می توان راحت تر از هر زبان آموز دیگری به زبان چینی مسلط شوید؟!؟

یادگیری زبان چینی با ساده ترین روش

هر چه قدر هم که یادگیری زبان چینی سخت باشد اگر روش درستی را برای تسلط بر آن انتخاب کنیم قطعا موفق خواهیم شد. روش درست یادگیری زبان چینی استفاده از یک منبع قابل اعتماد، به روز و جذاب است. کلیه این ویژگی ها در وب سایت من و زبان وجود دارند. در این وب سایت آموزش آنلاین زبان، آموزش زبان چینی مطابق با جدیدترین متد روز دنیا ارائه می شود و حتی اگر اندک دانشی نسبت به این زبان نداشته باشید، باز هم می توانید به تسلط صد در صدی آن برسید. با شیوه های خوبی که این سایت در آموزش زبان چینی و 5 زبان زنده دیگر ارائه می کند، دستیابی به رویای یادگیری زبان چینی حتمی است. یادگیری با تکرار و تمرین مداوم شما را در طول مدت زمان کوتاهی به تسلط در هر زبانی که مورد نظرتان است می رساند. در آموزش آنلاین زبان چینی می توانید بدون محدودیت و در هر ساعت از شبانه روز نسبت به یادگیری اقدام نمایید.

چالش های یادگیری زبان چینی را پشت سر بگذارید

قبلا درباره چالش نوشتن در زبان چینی چیزهایی را گفتیم اما حتما می دانید که تنها مشکل در یادگیری زبان چینی ماندارین بحث نوشتاری آن نیست. صحبت کردن به این زبان نیز بسیار پر چالش است به خصوص که تلفظ حروف باید با دقت بسیار زیادی انجام شود و تلفظ نادرست ممکن است به طور کلی معنی کلمه را تغییر دهد. حتما تا به حال فیلم های چینی را دیده اید. با تماشای فیلم های چینی و دقت در آن ها متوجه می شوید که چقدر زبان چینی تلفظ خاصی دارد. بسیاری از حروف از طریق ایجاد صداهای مختلف با دهان تلفظ می شوند و این ممکن است برای شما سخت باشد.
اما باز هم جای نگرانی نیست چرا که وب سایت آموزش آنلاین من و زبان در بخش شنیداری، امکانات جالبی را در نظر گرفته است. زمانی که شما کلمات یا عبارات جدیدی را در آموزش زبان چینی در این سایت یاد می گیرید، تلفظ هر کدام از موارد آموزشی مرتبا تکرار می شوند تا در ذهن شما نهادینه شوند. البته زبان چینی لهجه های گوناگونی دارد که در سایت من و زبان شکل استاندارد آن مورد آموزش قرار می گیرد. درست مانند زمانی که مثلا یک فرد با لهجه اصفهانی به یک فرد دیگر با لهجه تهرانی برخورد می کند. هردو به زبان فارسی صحبت می کنند و فقط در لهجه با هم تفاوت دارند. شما با پیگیری آموزش های ارائه شده از این سایت و تمرین مکرر، می توانید بر این چالش نیز غلبه کنید و به یک فرد با تلفظ عالی در زبان چینی تبدیل شوید.

فرصت یادگیری زبان چینی را از دست ندهید

با رفتن به خرید و گرفتن چند قلم جنس، متوجه می شوید که اغلب کالاهای مصرفی ما از کشور چین وارد می شوند. تجارت چین در سراسر جهان گسترده شده است و یادگیری این زبان می تواند به شما کمک کند تا به تجارت و داد و ستد با این کشور بپردازید. از طرفی اشاره کردیم که زبان چینی بیشترین میزان گوینده در جهان را دارد و این بدان معنی است که با یادگیری این زبان به عنوان زبان دوم دروازه جدیدی از پیشرفت و تعامل با عده زیادی از جامعه به رویتان گشوده می شود. افراد چینی برای اینکه نیاز بازارهای مختلف دنیا را بسنجند و آن را تولید نمایند، به کشورهای مختلف سفر می کنند. بنابراین عده زیادی توریست از چین دائما به ایران می آیند. شما با یادگیری زبان چینی می توانید به عنوان مترجم این افراد به فعالیت بپردازید و درآمد مناسبی را کسب نمایید. به عبارت بهتر یادگیری یک زبان جدید همچون زبان چینی فرصت های شغلی گسترده ای را در جای جای جهان برای شما به وجود می آورد. بنابراین با پذیرش چالش یادگیری سخت ترین زبان دنیا، زندگی خودتان را متحول نمایید.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ