آلودگی برخی از نقاط اروپا به آنفلوانزای مرغی

Shabnam Khesal
گروه ترجمه/الهه زارعی: شیوع آنفلوانزای مرغی در مزرعه ای واقع در چشر یکی از شهرستان‌های کشور انگلستان تایید شد. به گزارش ایندیپندنت، شیوع آنفلوانزای مرغی در مزرعه ای در چشر دومین مورد گزارش شده در این هفته محسوب می شود، مورد اول نیز در یک منطقه تجاری در کنت گزارش شده است. بر اساس اعلام […]

گروه ترجمه/الهه زارعی: شیوع آنفلوانزای مرغی در مزرعه ای واقع در چشر یکی از شهرستان‌های کشور انگلستان تایید شد.

به گزارش ایندیپندنت، شیوع آنفلوانزای مرغی در مزرعه ای در چشر دومین مورد گزارش شده در این هفته محسوب می شود، مورد اول نیز در یک منطقه تجاری در کنت گزارش شده است.

بر اساس اعلام دولت تمام 13 هزار و پانصد پرنده موجود در این مزرعه واقع در چشر برای جلوگیری از شیوع آنفلوانزای مرغی معدوم می شوند. وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی نیز شیوع این بیماری در مزرعه پرورش گوشت مرغ تجاری را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: درمان طبیعی برای آنفلوآنزا در دوران بارداری!

این دو مورد بدنبال افزایش سطح تهدید آنفولانزای مرغی در این کشور از سطح کم به متوسط گزارش شده، دو قو هم قبل از این گزارش ها در هلند به همین ویروس مبتلا شده بودند.

طبق گزارش مرکز بهداشت عمومی انگلستان خطر ابتلای انسان به این ویروس بسیار کم است به طوری که دکتر گاوین دابرا، مشاور این مرکز در عفونت های حاد تنفسی می گوید تاکنون موارد تأیید شده در انسان وجود نداشته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ