تولید آنتی بادی ضعیف تر علیه کرونا در بدن کودکان

Shabnam Khesal
  نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد بدن کودکان مبتلا به ویروس کرونا آنتی بادی ضعیف تری را تولید می کند. به گزارش نیویورک تایمز، بر اساس مطالعه جدیدی که روز پنجشنبه منتشر شد کودکان آلوده به ویروس کرونا آنتی بادی ضعیف تری تولید می کنند و انواع کمتری از آن ها نسبت به […]

آنتی بادی کودکان

 

نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد بدن کودکان مبتلا به ویروس کرونا آنتی بادی ضعیف تری را تولید می کند.
به گزارش نیویورک تایمز، بر اساس مطالعه جدیدی که روز پنجشنبه منتشر شد کودکان آلوده به ویروس کرونا آنتی بادی ضعیف تری تولید می کنند و انواع کمتری از آن ها نسبت به بزرگسالان در بدن شان تولید می شود.
پاسخ ایمنی ضعیف در کودکان ممکن است به طور متناقضی نشان دهد که آنها ویروس را قبل از اینکه فرصتی برای ویرانی در بدن داشته باشد از بین می برند و ممکن است به این سوال پاسخ دهد که چرا کودکان از علائم شدید کووید در امان می مانند و چرا احتمال انتقال ویروس از کودکان به دیگران کمتر است.
دونا فاربر، ایمونولوژیست از دانشگاه کلمبیا در نیویورک که مطالعه را در مجله ایمونولوژی به چاپ رسانده است، می گوید: ممکن است کودکان برای مدت زمان کوتاه تری عفونی باشند.
دیگر متخصصان گفتند داشتن آنتی بادی ضعیف و کمتر به این معنی نیست که کودکان بیشتر در معرض خطر عفونت مجدد هستند.
دیپتا بهاتاچاریا، ایمونولوژیست از دانشگاه آریزونا در توسان نیز می گوید: شما واقعا به یک پاسخ ایمنی بسیار شدید و بیش از حد قوی برای محافظت در مقابل ویروس نیاز ندارید، بنابراین نگران این نیستم که به ویژه بچه ها آنتی بادی کمی داشته باشند.

ترجمه:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ