ما 100 میلیون دوز واکسن فایزر می خواهیم

Shabnam Khesal
آلمان انتظار دارد تا 100 میلیون دوز از واکسن امیدوارکننده فایزر را در اختیار داشته باشد. به گزارش دلوکال، کمیسیون اتحادیه اروپا مذاکرات در مورد قرارداد تهیه واکسن امیدوارکننده شرکت داروسازی فایزر و شریک آلمانی آن بایوان‌تک که در ایالات متحده در حال تولید است را نهایی کرده است. محافل کمیسیون روز سه شنبه در […]

وزیر بهداشت آلمان الو

آلمان انتظار دارد تا 100 میلیون دوز از واکسن امیدوارکننده فایزر را در اختیار داشته باشد.

به گزارش دلوکال، کمیسیون اتحادیه اروپا مذاکرات در مورد قرارداد تهیه واکسن امیدوارکننده شرکت داروسازی فایزر و شریک آلمانی آن بایوان‌تک که در ایالات متحده در حال تولید است را نهایی کرده است.

محافل کمیسیون روز سه شنبه در بروکسل به خبرگزاری آلمان تأیید کردند: مذاکرات با شرکت های داروسازی به پایان رسیده است.

طبق توافق اولیه بین اتحادیه اروپا و شرکت های بایوان‌تک و فایزر غول داروسازی ایالات متحده حداقل 200 میلیون دوز واکسن برای اروپا تضمین شده است.

جنس اسپان، وزیر بهداشت آلمان گفت: انتظار دارد آلمان حداکثر 100 میلیون دوز واکسن دریافت کند چراکه دریافت سریع واکسن برای این کشور مهم است.

اسپان افزود: به عنوان وزیر بهداشت آلمان توضیح اینکه چرا واکسن تولید شده توسط آلمان در سایر کشورهای جهان نسبت به کشور خودمان سریع تر در دسترس باشد، سخت خواهد بود.

وی اذعان داشت: دولت فدرال “برای اطمینان از امضای قرارداد بدون تاخیر کمیسیون اتحادیه اروپا را تحت فشار قرار می دهد.

بیشتربخوانید:آغاز واکسیناسیون کرونا در آلمان

اسپان افزود: واکسن تحت استانداردهای بالا خواهد بود و جلب اعتماد مردم نسبت به این واکسن بسیار مهم است.

نتایج مطالعه انجام شده در ماه جولای توسط دانشگاه هایدلبرگ نشان می دهد 55 درصد از آلمانی ها واکسن کرونا ویروس را استفاده خواهند کرد.

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ