آغاز واکسیناسیون کرونا در آلمان

Shabnam Khesal
انتظار می رود آغاز واکسیناسیون کووید-19 در سه ماهه نخست سال 2021 در آلمان آغاز شود. به گزارش رویترز، طبق مقاله ای از استراتژی واکسن ملی آلمان که روز دوشنبه توسط رویترز مشاهده شده، آلمان انتظار ندارد واکسن کرونا ویروس قبل از سه ماهه اول سال 2021 در دسترس باشد. در این مقاله استراتژی 15 […]

انتظار می رود آغاز واکسیناسیون کووید-19 در سه ماهه نخست سال 2021 در آلمان آغاز شود.

به گزارش رویترز، طبق مقاله ای از استراتژی واکسن ملی آلمان که روز دوشنبه توسط رویترز مشاهده شده، آلمان انتظار ندارد واکسن کرونا ویروس قبل از سه ماهه اول سال 2021 در دسترس باشد.

در این مقاله استراتژی 15 صفحه ای وزارت بهداشت هفت واکسن احتمالی را مشخص کرده که انتظار می رود آزمایش های نهایی آنها سال جاری یا آینده به پایان برسد که می تواند به مقدار کافی در دسترس باشد تا یک کمپین واکسیناسیون سراسری برای گروه های اولویت دار آغاز شود.

این مقاله می گوید: با فرض تأیید نسبت ریسک و سود مطلوب نخستین تصویب ها در اوایل سال 2021 پیش بینی می شود. به علاوه رویترز هفته گذشته گزارش داد آلمان قصد دارد مراکز واکسیناسیون متمرکز برای واکسیناسیون گروه های اولویت دار را در مرحله نخست ایجاد کند که توسط تیم های سیار پشتیبانی می شود.

دولت آلمان هزینه واکسن ها را تامین می کند در حالی که هزینه راه اندازی مراکز واکسیناسیون را ایالت ها و بیمه گران بهداشت عمومی و خصوصی در صورت لزوم بر عهده می گیرند، بنابراین از ایالت ها خواسته شده لوازم جانبی و مورد نیاز را تهیه کنند.

این مقاله می گوید آلمان برای دستیابی به گزارشی مبنی بر اثربخشی واکسن ها اطلاعاتی مربوط به سن، جنس، محل زندگی، تاریخ واکسیناسیون، محصول واکسن و دوز واکسیناسیون را جمع آوری می کند.

مترجم:الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ