راز داشتن باسن برجسته و خوش فرم چیست؟

حسام آرین
داشتن اندام زیبا به اندازه چهره زیبا و حتی بیشتر از آن، اهمیت دارد. معمولا استایل شخصی افراد و نوع پوشش آن‌ها تحت تاثیر شکل و فرم اندام‌شان است.
باسن زیبا یک خانم داشتن اندام زیبا به اندازه چهره زیبا و حتی بیشتر از آن، اهمیت دارد. معمولا استایل شخصی افراد و نوع پوشش آن‌ها تحت تاثیر شکل و فرم اندام‌شان است. عده زیادی تصور می‌کنند که لاغری به معنای تناسب اندام است. اما در واقعیت چنین نیست! تناسب اندام به این معنا است که باسن، سینه و تمامی برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های بدن در جای مناسب و حجم مناسبی باشد. داشتن باسن برجسته و خوش فرم یکی از مهم‌ترین پارامترهای تناسب اندام و جذابیت آن است. عده‌ای به‌صورت مادرزادی دارای باسن برجسته هستند، اما تعداد این افراد چندان زیاد نیست. پس این همه خانم با اندام زیبا در عکس‌های مختلف صفحات اجتماعی چطور به این شکل و فرم از اندام رسیده‌اند؟ در ادامه قصد داریم راز داشتن باسن برجسته و خوش فرم را باهم بررسی کنیم و روش‌های افزایش سایز باسن را ارزیابی کنیم.

روش‌های ساختن باسن برجسته و خوش فرم

با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش سطح دسترسی افراد به اطلاعات به‌روز و جدید، این امکان فراهم شده است تا به‌راحتی با کمک روش‌های مختلف، افراد به خواسته‌هایشان برسند. در این عصر، راه‌کارهای تهاجمی و غیرتهاجمی برای رسیدن به شکل و فرم زیبای باسن وجود دارد که هرکس براساس سبک زندگی، علاقه‌مندی‌ها و انتظارات خود می‌تواند بهترین راه‌کار را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی روش‌های ساختن باسن برجسته و خوش فرم می‌پردازیم.

1- برجسته و خوش فرم کردن باسن با تزریق چربی

تزریق چربی به باسن یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌کارهای رسیدن به شکل و فرم دل‌خواه در اندام است. در این روش شما هیچ جسم خارجی را وارد بدن نمی‌کنید. پزشک متخصص در این زمینه با استفاده از چربی انباشته شده در بدن خودتان اقدام به حجم دهی به باسن می کند. معمولا این کار بعد از انجام لیپوماتیک صورت می پذیرد. پزشک متخصص بعد از خارج کردن چربی‌های اضافی در نواحی ران و شکم، اقدام به تصفیه چربی و آماده سازی آن برای تزریق به باسن می‌کند. این پروسه معمولا اگر به خوبی انجام شود، تزریق باسن نتیجه‌ای فوق‌العاده مطلوب خواهد داشت. رسیدن به اندامی با داشتن باسن برجسته، گرد و خوش فرم که هیچ ناهمگونی در سطح آن وجود ندارد، یکی از مزایای تزریق چربی به باسن توسط پزشک متخصص است. در این روش، حتی نیاز به بی‌هوشی عمومی نخواهید داشت. پزشک با ایجاد برش‌های کوچک در اندازه لوله دستگاه لیپوماتیک، اقدام به تخلیه چربی با بی‌حسی می‌کند. سپس، مراحل لازم پیش از تزریق یا ترانسفر چربی به باسن را انجام می‌دهد تا چربی یکدست و مناسبی را وارد بافت باسن کند.   این روش به‌دلیل استفاده از چربی بدن فرد، هیچ‌گونه حساسیت و آلرژی را در پی نخواهد داشت و اگر توسط پزشک متخصص و باتجربه در این زمینه انجام شود، بهترین و زیباترین شکل و فرم باسن را به شما ارائه می‌کند.

2- برجسته و خوش فرم کردن باسن با جراحی پروتز باسن

اگر شما هم عاشق داشتن باسن بزرگ و برجسته هستید، احتمالا به دنبال پیدا کردن روش‌های جدید و آنی برای رسیدن به اندام دل‌خواهتان هستید. استفاده از پروتز باسن به شما این امکان را می‌دهد تا یک شبه به اندام دل‌خواهتان برسید. پروتز باسن بسیار برجسته، خوش فرم و گرد است. درواقع، با یک عمل جراحی پروتز باسن می‌توانید به خوش فرم‌ترین حالت باسن برسید. این جراحی باید توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود.برای اینکار ما  خدمات پروتز باسن کلینک دکتر نجف بیگی را پیشنهاد میکنیم. استفاده از پروتز مناسب و مرغوب نیز، نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید.جراحی پروتز باسن چندان پیچیده و سخت نیست.   پزشک متخصص بعد از جلسه مشاوره با شنیدن انتظارات شما از این جراحی، بهترین نوع پروتز و تکنیک جراحی را پیشنهاد می‌کند. در روز عمل نیز، به‌وسیله بی‌هوشی عمومی بی‌هوش می‌شوید و در طول یک عمل جراحی حدودا یک ساعته، پزشک متخصص پروتز را به وسیله برش در ناحیه‌ای از باسن، وارد بافت زیر پوست این ناحیه می‌کند تا حجم موردنظر حاصل شود. معمولا حدود دو هفته بعد از عمل پروتز باسن، نباید بر روی آن بنشینید و هیچ فشاری به باسن و پشت وارد کنید.   این عمل جراحی، در صورتی‌که توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شده باشد و نوع پروتز آن به خوبی انتخاب شده باشد، بهترین نتیجه را خواهد داشت. نمایش شماتیک قبل و بعد از عمل زیبایی پروتز باسن

3- برجسته و خوش فرم کردن باسن با ورزش

یکی از بهترین روش‌هایی که این روزها توسط افراد علاقه‌مند به ورزش استفاده می‌شود، حرکت اسکات برای افزایش حجم عضله و برجستگی بیشتر باسن است. این ورزش به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ عمل جراحی زیبایی تهاجمی یا غیرتهاجمی، به‌طور طبیعی حجم باسن را افزایش دهید.   این افزایش حجم معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که فرد با تداوم انجام تمرینات ورزشی، موجب تقویت عضلات ناحیه ران و باسن شود. مضاف بر این تمرینات، انجام تمریناتی که موجب قوی تر شدن کمر و ماهیچه فیله کمر می‌شود، فرورفتگی زیبایی در ناحیه کمر ایجاد می‌کند که در کنار تقویت عضلات باسن موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود.   تمرینات ورزشی یک روش ماندگار و سالم برای رسیدن به شکل و فرم زیبا از باسن است. شما می‌توانید با انجام تمرینات ورزشی مثل اسکوات، لانگز، دوچرخه، تمرینات کششی تعادلی و یوگا، به باسن زیبا و برجسته دست پیدا کنید و از ظاهر آن در لباس‌های مختلف لذت ببرید.

4- برجسته و خوش فرم کردن باسن با تغذیه

همان‌طور که می‌دانید، نوع تغذیه و سبک زندگی تاثیر بسیار عمیقی بر ظاهر ما دارد. کیفیت پوست و مو، شکل و فرم اندام و سلامت ما همه در گرو نحوه تغذیه و سبک زندگی روزانه ما است. هرچه نسبت به تغذیه و زندگی سلامت با خواب کافی با جدیت بیشتری عمل کنید، نتیجه مطلوب‌تری می‌گیرید. به هم خوردن سطح هورمون‌ها ناشی از استرس و سبک زندگی اشتباه، عامل اصلی کاهش جذابیت‌های اندام زنانه در خانم‌ها است. کاهش ظرافت در اندام و کاهش برجستگی‌هایی مثل سینه و باسن نیز، تحت تاثیر همین عوامل است. با استفاده از رژیم غذایی مناسب، کنترل شرایط هورمون‌ها، کاهش تستسترون و افزایش استروژن موجب می‌شود تا حد زیادی به اندام خانومانه‌تر نزدیک شوید و ظرافت زنانه را در اندام‌تان حفظ کنید.

5- برجسته و خوش فرم کردن باسن با کرم و روغن

حتما شما نیز تبلیغات گسترده‌ای درخصوص افزایش حجم باسن و سینه با استفاده از کرم و روغن‌های حجم دهنده شنیده‌اید. افزایش حجمی که توسط روغن و کرم‌های مخصوص ایجاد می‌شود، معمولا با کمک خواص برخی گیاهان و جانوران ایجاد می‌شود. این حالت معمولا تاحدی برای نواحی سطحی پاسخگو است.   اما ادعای بزرگ کردن باسن با استفاده از کرم و روغن چندان واقعی نیست. چرا که هیچ کرم یا روغنی توانایی افزایش حجم تا این اندازه را ندارد. پس سعی کنید پول‌تان را صرف خرید این مدل کرم‌ها و روغن‌های بدون بازده هدر ندهید و برای افزایش حجم باسن و خوش فرم شدن آن از راه‌های گفته شده استفاده کنید.

چرا داشتن باسن برجسته تا این اندازه اهمیت دارد؟

هرچند واقعیت ماجرا این است که تمامی اندام‌ها زیبایی خاص خودشان را دارند، اما این روزها به‌دلیل گسترش شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف، توجه ویژه‌ای بر زیبایی باسن در اندام شده است.   بسیاری از خانم‌ها با مشاهده زیبایی چند برابر لباس‌های ساده در اندام‌های دارای برجستگی، علاقه‌مند شده‌اند تا شانس خودشان را برای داشتن باسن برجسته و خوش فرم امتحان کنند. تاثیر باسن و سینه برجسته در زیبایی

مهم ترین نکات برای داشتن باسن خوش فرم و برجسته

داشتن باسن خوش فرم نیازمند اطلاع از نکاتی است که بسیار ضروری محسوب می‌شوند. اگر علاقه‌مند به داشتن باسن گرد و خوش فرم هستید، باید حتما تعادل وزنی‌تان را رعایت کنید. یک وزن ثابت داشته باشید و روی همان وزن بمانید.   اگر از روش‌های تهاجمی و نیمه تهاجمی برای افزایش سایز باسن و فرم دهی به آن استفاده می‌کنید، حتما مراقبت‌های قبل و بعد از آن را جدی بگیرید تا بهترین نتیجه را از تزریق چربی به باسن مشاهده کنید. یادتان باشد که میزان برجستگی باسن باید متناسب با اندام‌تان باشد. پس حتما قبل از تزریق چربی به وزن نسبتا ثابتی برسید و میزان چربی موردنیاز برای خارج کردن و تزریق به باسن را تامین کنید.   حتما از ایجاد فشار در نواحی تزریق چربی به باسن پرهیز کنید تا دچار تغییر فرم و ناهمواری در ناحیه باسن نشوید. در انتخاب پزشک متخصص‌تان دقت کنید و به اندازه کافی تحقیق کنید. یادتان باشد که استفاده از پروتز باسن یا تزریق چربی به باسن، تنها در شرایطی بهترین نتیجه را دارد که توسط پزشک متخصص و باتجربه‌ای انجام شود. در غیر این‌صورت ریسک بروز مشکلات بعدی و بروز عوارض تزریق چربی یا پروتز چربی بسیار بیشتر خواهد شد. خلاصه مطلب اگر شما نیز عاشق باسن برجسته و گرد هستید و میخواهید برای زیباتر شدن اندام‌تان یک روش برای افزایش حجم باسن انتخاب کنید، حتما به توضیحات ارائه شده توجه کنید. زیرا استفاده از هرکدام از روش‌های بیان شده میزان اثربخشی خاص خودشان را دارند. برای مثال، برجستگی باسن ناشی از ورزش یا تغذیه، اصلا با تغییرات آن با استفاده از تزریق چربی به باسن قابل قیاس نیست. پس حتما با پزشک متخصص مشورت کنید تا براساس نیاز و انتظاراتتان از ظاهر نهایی اندام‌تان، بهترین روش به شما پیشنهاد گردد.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ