آیا درمان جای بخیه با لیزر امکان پذیر است؟

سمانه حسنی
از بین بردن جای بخیه و زخم قدیمی کار ساده‌ای نیست! تفاوتی ندارد که یک ماه از عمر بخیه می‌گذرد یا یک زخم قدیمی روی بدنتان وجود دارد؛ در هر صورت باید از درمانی اصولی و اثربخشی برای بهبود آن کمک گرفت. خبر خوب این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، درمان جای بخیه با […]

ترمیم جای بخیه با لیزر

از بین بردن جای بخیه و زخم قدیمی کار ساده‌ای نیست! تفاوتی ندارد که یک ماه از عمر بخیه می‌گذرد یا یک زخم قدیمی روی بدنتان وجود دارد؛ در هر صورت باید از درمانی اصولی و اثربخشی برای بهبود آن کمک گرفت. خبر خوب این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، درمان جای بخیه با لیزر به‌آسانی انجام می‌شود. در مطلب پیش‌رو قصد داریم از حذف جای بخیه‌های قدیمی با لیزر سخن بگوییم و دستگاه‌های اثرگذار و محبوبی را که در سراسر دنیا استفاده می‌شوند، به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر مانند بسیاری از افراد، جای بخیه و زخم روی بدنتان باعث کم شدن اعتمادبه‌نفستان شده، چند دقیقه از زمان ارزشمند خود را به خواندن این مطلب اختصاص دهید.

ترمیم جای بخیه با لیزر؛ حذف زخم‌های آزاردهنده

رد بخیه معمولا خبر از یک حادثه می‌دهد و خاطرات نه‌چندان خوشایندی را برای افراد تداعی می‌کند. اگر زخمتان خوب شده، ولی جای آن همچنان شما را آزار می‌دهد، بهترین راه خلاصی از آن استفاده از لیزر است. دستگاه co2 فرکشنال یکی از مواردی است که بدون هیچ‌گونه درد و عوارض جانبی برای حذف رد بخیه استفاده می‌شود. این لیزر جای بخیه بینی و همه نقاط حساس و ظریف صورت و بدن شما را به کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته التیام می‌دهد.

درمان جای زخم و بخیه با لیزر؛ رفع اسکارهای قدیمی و جدید

به‌طورکلی بیشتر انسان‌ها به‌دنبال داشتن پوستی عاری از لکه، جوش و پستی و بلندی هستند؛ هرچقدر پوست افراد صاف‌تر باشد، احساس بهتری به آن‌ها دست می‌دهد. دانشمندان به این نیاز افراد پی برده‌اند و لیزرهای کاربردی و پرتقاضا را عرضه کرده‌اند. بهترین دستگاه لیزر کیوسوییچ یکی از همین فناوری‌هایی است که برای حذف کلیه زوائد و ناهمواری‌های پوست در کلینیک‌های تخصصی معتبر استفاده می‌شود. از جمله موارد استفاده این دستگاه عبارت است از:

  • از بین بردن جای بخیه
  • درمان جای زخم قدیمی
  • حذف پیگمانت‌های سطحی و عمقی
  • از بین بردن جای خالکوبی رنگی و تیره
  • جوانسازی پوست

فراموش نکنید که لیزر جای بخیه فقط برای اسکارها و زخم‌های قدیمی استفاده نمی‌شود؛ حتی اگر یک ماه از عمر بخیه شما می‌گذرد نیز امکان حذف آن از طریق لیزر وجود دارد. لیزر با از بین بردن لایه‌های آسیب‌دیده پوست و تخریب آن‌ها موجب التیام بافت آن نقطه می‌شود. پزشک متخصص با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین لیزرها به تسریع بازسازی سلولی و بهبود جای زخم و بخیه شما کمک می‌کند.

درمان جای بخیه با لیزر

نکاتی مهم پیش از درمان جای بخیه با لیزر

لیزرها را به یک معجزه تشبیه می‌کنند! زیرا نتایج چشمگیری که به ما می‌دهند کم از جادو ندارد. لیزر اربیوم یکی از دستگاه‌های شگفت‌انگیز و مدرن است که در کنار درمان جای بخیه شکم و کلیه نقاط بدن، برای روشن‌سازی پوست، پاک کردن جای خالکوبی و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  قبل از جلسه لیزر باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  1. پیش از لیزر جای بخیه حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید تا دستگاه مناسب تایپ پوستی شما را معرفی کند.
  2. پزشک معالج و اپراتور لیزر حاذقی را انتخاب کنید؛ زیرا نتایج درمان پوست شما به مهارت‌ها و تخصص آن فرد بستگی دارد.
  3. در صورت مصرف داروهای خاص، ابتلا به دیابت، سابقه تبخال و کلوئید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  4. ممکن است در کنار لیزر درمانی به تزریق فیلر و مواردی از این قبیل احتیاج پیدا کنید؛ حتما از پزشک خود بخواهید که پروسه درمان را به‌طورکامل به شما توضیح دهد.

از مهم‌ترین نکاتی که قبل از درمان جای بخیه با لیزر باید به آن توجه کنید، انتخاب دستگاه مناسب و پیشرفته است. پزشک متخصص با بررسی نوع بخیه و وضعیت فعلی پوست شما، باید بهترین دستگاه لیزر را برایتان انتخاب کند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا توسط یک پزشک ماهر و باتجربه به ترمیم بهتر جای زخم و بخیه کمک کرده و بهترین نتیجه را برایتان حاصل می‌کند.

مراقبت‌های پس از رفع جای بخیه با لیزر؛ برنزه کردن پوست ممنوع است!

پس از درمان جای زخم و اسکار، رعایت چند نکته حائز اهمیت است؛ از این طریق نتیجه چشمگیری را از این درمان تجربه خواهید کرد. سعی کنید سبک زندگی خود را تغییر دهید؛ ترک سیگار یکی از مهم‌ترین مواردی است که به همه افراد توصیه می‌شود. به مدت ۴ هفته از محصولات مراقبت پوستی حاوی رتینوئید و اسید گلیکولیک و ویتامین E دوری کنید. افراد مستعد تبخال حتما باید از داروهای جلوگیری از تبخال استفاده کنند. نکته مهمی که نباید فراموش کنید، دوری از آفتاب سوختگی و برنزه کردن پوست است؛ زیرا در این‌صورت تحت هیچ شرایطی امکان درمان جای بخیه شما وجود نخواهد داشت.

مراقبت‌های پس از رفع جای بخیه با لیزر

لیزر جای بخیه بینی و بدن را از حرفه‌ای‌ها بخواهید!

در این مطلب درباره درمان جای بخیه با لیزر و حذف اسکار و جای زخم قدیمی و جدید صحبت کردیم؛ همچنین ۳ لیزر محبوب و پیشرفته این حوزه را به شما عزیزان معرفی کردیم. افرادی که تمایل دارند با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به درمان جای بخیه قدیمی و جدید خود بپردازند، این سه لیزر مدرن را به یاد بسپارند.

شرکت آفتاب فروزان آریا با نزدیک به دو دهه فعالیت در حوزه زیبایی و پزشکی، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های عرضه‌کننده لیزرهای زیبایی است. کلیه دستگاه‌های این شرکت با گارانتی ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی حرفه‌ای عرضه می‌شوند. پزشکان، متخصصین و کلینیک‌های زیبایی برای خرید انواع لیزرهای زیبایی و درمانی به سایت آفا به نشانی afateb.com مراجعه کنند. تیم پشتیبانی متخصص آفا نیز از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ آماده شنیدن صدای گرم شما عزیزان و پاسخ به کلیه سوالات تخصصی کاربران است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ