بایوفتی شو! جوانسازی و فرم دهی صورت با جدیدترین متد

alodoctoradmin
وقتی صحبت از زیبایی شناسی می شود، چربی یک شمشیر دولبه است. به این معنا که چربی بیش از حد به معنای برآمدگی و چاقی است، اما کم بودن آن باعث ایجاد گودی و فرو رفتگی می شود، این موضوع به ویژه برای ظاهر صورت صادق است. صورت جوان به چربی وابسته است، اما با […]
وقتی صحبت از زیبایی شناسی می شود، چربی یک شمشیر دولبه است. به این معنا که چربی بیش از حد به معنای برآمدگی و چاقی است، اما کم بودن آن باعث ایجاد گودی و فرو رفتگی می شود، این موضوع به ویژه برای ظاهر صورت صادق است. صورت جوان به چربی وابسته است، اما با پیشرفت پیری، این رسوبات چربی تغییر می‌کنند و بسیاری از نشانه‌های پیری را ایجاد می‌کنند. تزریق جربی به روش بایوفت یکی از جدیدترین روش هایی است که باعث زیباتر شدن صورت و از بین رفتن آثار پیری می گردد. در ادامه خواهیم دید که چگونه بایوفت باعث جوانسازی و فرم دهی صورت می گردد.

در پیری برای چربی صورت چه اتفاقی می افتد؟

وقتی جوان هستید، چربی صورت یکنواخت است و در سراسر صورت، از پیشانی تا خط فک پخش می شود. مانند یک بادکنک کاملاً پر شده، این نوع توزیع چربی کانتورهای صاف و یکنواخت را ایجاد می کند که در یک چهره جوان قدردانی می شود. با بالا رفتن سن، جاذبه تاثیر خود را می گذارد و چربی شروع به حرکت به سمت پایین می کند. قسمت میانی صورت به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. کاهش سطح چربی در قسمت میانی صورت منجر به ایجاد گودی در گونه ها و زیر چشم ها و افتادگی می شود. صورت ممکن است فرورفته یا تخلیه شده به نظر برسد. جابجایی رسوبات چربی با تغییر کیفیت پوست ترکیب می شود و اثر گلوله برفی پیری را ایجاد می کند. پوست نازک‌تر می‌شود، سطح کلاژن کاهش می ‌یابد و بافت ‌های حمایتی در صورت فرسایش می‌یابند. بدون چربی برای نگه داشتن اشیا، پوست شروع به افتادگی و افتادگی می کند. در حالی که وسط صورت کاهش چربی را تجربه می کند، سطح چربی در قسمت پایین صورت اغلب افزایش می یابد و باعث ایجاد چانه یا چانه دوتایی می شود.
مشاوره ۲۴ ساعته تزریق چربی بایوفت ۹۱۰۰۲۵۵۵-۰۲۱ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی

فرم دهی صورت با بایوفت

از آنجایی که کمبود چربی یا حجم در قسمت میانی صورت منجر به افتادگی، افتادگی و چین و چروک می‌شود، می‌توانیم با ایجاد حجم مجدد در این ناحیه، ظاهر جوان‌تری را به آن بازگردانیم. بازگرداندن حجم در ناحیه می تواند افتادگی پوست را برطرف کند، پوست را صاف کند و خطوط جوانی را بازسازی کند. ما حجم صورت جوان را با استفاده از تکنیک های مختلف بازسازی می کنیم. یکی از جدیدترین و موثرترین آنها استفاده از چربی بایوفت است. در این روش از سلول های بنیادی چربی خود بیمار به همراه فاکتورهای خونی برای بازگرداندن حجم صورت استفاده می کند. انتقال چربی نتیجه طولانی تری نسبت به فیلرها ارائه می دهد. یک درمان پرکننده پوستی معمولی ممکن است 3-6 ماه طول بکشد، اما انتقال چربی این پتانسیل را دارد که در بسیاری از بیماران بهبود دائمی یا تقریباً دائمی را ارائه دهد.

مشاوره فرم دهی و انتقال چربی صورت

مهم نیست که چه روشی را برای بازگرداندن حجم به صورت در نظر می گیرید، باید در مشاوره با یکی از جراحان زیبایی دکتر لاغری، در مورد اهداف خود برای درمان صحبت کنید. یکی از کارکنان بسیار آموزش دیده ما ساختار صورت و پیشرفت پیری شما را ارزیابی می کند و گزینه های درمانی شما را مورد بحث قرار می دهد و روشی را برای کمک به شما برای رسیدن به اهدافتان توصیه می کند. این مشاوره‌ها برای بیان آنچه از جراحی می‌خواهید،

روش تزریق چربی بایوفت برای جوانسازی صورت

انتقال چربی یک روش نسبتاً ملایم است، اما چندین مرحله برای این فرآیند وجود دارد. ابتدا از تکنیک های لیپوساکشن برای برداشتن چربی از نواحی از پیش تعیین شده بدن مانند شکم، باسن یا ران استفاده می شود. این کار از طریق برش های ریز انجام می شود که تقریباً هیچ جای زخمی باقی نمی گذارد. سپس سلول های بنیادی چربی بازیابی شده با حداقل دستکاری به آرامی برای تزریق آماده می شود. چربی به همراه فاکتورهای رشد و رگ زا با دقت به خطوط، حفره‌ها و فرورفتگی‌های صورت تزریق می‌شود تا با استفاده از کانول‌ها (لوله‌های) ظریفی که از طریق برش‌های کوچک قرار می‌گیرند، جوان‌سازی و تغییر شکل دهند.

انتقال چربی صورت و زمان بهبودی

زمان بهبودی انتقال چربی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، اما بیشتر افراد باید حداقل ۷ تا ۱۰ روز از کار مرخصی بگیرند. بهبودی اولیه چند هفته طول می کشد و پس از آن تورم به تدریج قبل از آشکار شدن نتایج نهایی فروکش می کند. اگرچه دوره بهبودی برای انتقال چربی نسبتاً خفیف است، بیماران باید زمان کافی برای بهبودی مناسب بگذارند. بیماران باید پس از حدود شش ماه نتایج نهایی را ببینند، اگرچه بهبود باید تنها چند روز پس از جراحی آشکار شود. در بسیاری از موارد انتقال چربی با سایر روش های جراحی ترکیب می شود. در این موارد، زمان بهبودی ممکن است طولانی تر باشد.

کاندیدای انتقال چربی و کانتورینگ صورت

شرایط متفاوتی برای هر روش برای بازگرداندن حجم صورت وجود دارد و کاندیداتوری فردی شما در طول مشاوره ارزیابی می شود. الزامات اساسی برای جراحی زیبایی این است که بیماران باید افراد سالم با انتظارات واقع بینانه باشند که می توانند از این عمل منفعت لازم را ببرند. بیماران انتقال چربی صورت باید چربی کافی برای برداشت داشته باشند و قبل از انجام درمان باید وزن ثابتی داشته باشند.
نشانی کلینیک ماه زر: تهران ، بلوار دریا ، بین خیابان شفق و مطهری ، ساختمان ساحل ، پلاک ۱۰۴ ، طبقه دوم

مزایای استفاده از پیوند چربی

بدون درمان تهاجمی: این روش نیازی به بیهوشی عمومی یا برش های لازم برای انجام لیفت صورت کلاسیک ندارد. هیچ ماده خارجی روی بدن شما وجود ندارد: بر خلاف پرکننده های مصنوعی، بایوفت فقط شامل استفاده از موادی است که از چربی بیمار تحت درمان می آید. این جنبه تا حد زیادی خطرات مرتبط با این روش را کاهش می دهد. بهبود کیفیت بافت: پیوند چربی بایوفت به لطف خواص ترمیم کنندگی ADSC ها نه تنها چین و چروک، لکه ها و جای زخم را کاهش می دهد، بلکه بافت پوست را بهبود می بخشد و شکل جدیدی به صورت می بخشد.

جمع بندی

انتقال چربی بایوفت اغلب به عنوان پیوند چربی شناخته می شود و این یک روش جراحی طبیعی و کم تهاجمی برای انتقال چربی از ناحیه ای از بدن که در آن فراوان است و انتقال آن به صورت برای بازگرداندن حجم از دست رفته است. چربی با استفاده از تکنیک های مدرن لیپوساکشن به آرامی برداشته می شود و سپس برای تزریق به صورت آماده می شود، تفاوت این تکنیک در این است که به همراه سلول های بنیادی چربی فاکتورهای رشد نیز در ناحیه مورد نظر تزریق می شود. تکنیک بایوفت امکان تغییر شکل صورت را بدون استفاده از اجزای مصنوعی یا استفاده از لیفتینگ جراحی کلاسیک فراهم می کند. اساس آن استفاده از سلول های بنیادی بافت چربی (ADSCs، سلول های بنیادی مشتق از چربی) است که از رسوبات چربی بیمار که تحت درمان قرار می گیرد، گرفته می شود. این روش با تزریق میلیون‌ها سلول جدید، حجم‌ها را پر می‌کند، عمق چین و چروک‌های با ضخامت‌های مختلف (اعم از ریز و عمیق) را کاهش می‌دهد و بافت پوست و جریان خون را در ناحیه تحت درمان بهبود می‌بخشد و باعث بازسازی آن می‌شود.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ