درآمد میلیاردیی پژمان جمشیدی در سینما

alodoctoradmin
پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد و پس از آن به عنوان بازیگر در میان مردم یاد می شود. جمشیدی نخستین تجربه بازیگری خود را سال ۱۳۹۰ در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان به صورت مهمان تجربه کرد. […]

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد و پس از آن به عنوان بازیگر در میان مردم یاد می شود.

جمشیدی نخستین تجربه بازیگری خود را سال ۱۳۹۰ در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان به صورت مهمان تجربه کرد. او سپس در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان نقش‌آفرینی کرد. طرح اولیه این

سریال با ایده خود جمشیدی شکل گرفته و روایتی از زندگی خود اوست. مجموعه پژمان مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت. او در همان سال به عنوان اولین تجربه‌اش در سینما در آتش‌بس ۲ اثر تهمینه میلانی حضور پیدا کرد.

پژمان جمشیدی بازیگر پولساز سینما از درآمد نجومی خود در سینما گفت.پژمان جمشیدی  بازیگر محبوب سینما برای هر فیلم سینمایی مبلغ هنگفتی را دریافت میکند که خود میگوید حاصل تلاش چندین ساله اوست.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ