مجید یوسفی بازیگر مگه تموم عمر چند تا بهاره با قیافه جالب

معصومه صادقیان
مجید یوسفی که این روزها مجید یوسفی را با نام بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره، میشناسند در تاریخ 22 مرداد ماه 1364 متولد شد. درباره خانواده مجید یوسفی در همین حد اطلاعات منتشر شده است که مادرش درگذشته و یک خواهر به نام آناهیتا دارد.مجید یوسفی طنز ایرانی، مدرک […]

مجید یوسفی که این روزها مجید یوسفی را با نام بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره، میشناسند در تاریخ 22 مرداد ماه 1364 متولد شد.

درباره خانواده مجید یوسفی در همین حد اطلاعات منتشر شده است که مادرش درگذشته و یک خواهر به نام آناهیتا دارد.مجید یوسفی طنز ایرانی، مدرک کارشناسی خود را در رشته طراحی صحنه از دانشگاه سوره دریافت کرد و سالهاست به عنوان هنرپیشه و طراح صحنه فیلم و تئاتر، مشغول فعالیت است.

مجید یوسفی در سال 1383، مجید یوسفی فعالیت خود را در دنیای هنر با استخدام به عنوان دستیار صداگذاری در فیلم سینمایی “طبل بزرگ” شروع کرد
عباراتی مثل جید یوسفی و همسرش یا عکس همسر مجید یوسفی را در میان جستجوهای برتر مربوط به این بازیگر میتوان دید اما از آنجا که این بازیگر تابحال مصاحبه ای نداشته و در صفحه رسمی خود هیچ تصویر یا مطلبی با هدف اشاره به این مسئله منتشر نکرده است، پس نمیتوان از متاهل بودن او مطمئن بود برای همین تصور می شود، نیما ربانی سریال جدید سروش صحت، مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ