استوری عاشقانه فرهاد مجیدی برای این دختر خاص و زیبا

معصومه صادقیان
فرهاد مجیدی ستاره سابق تیم استقلال با انتشار یک استوری احساسی در اینستاگرام اش مورد تحسین کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. فرهاد مجیدی کاپیتان قدیمی تیم استقلال از جمله کسانی است که همواره در کارهای خیر برای کودکان سندرم دان طرفدار استقلال پیش قدم بوده است،با اینکه او این روزها ساکن کشور امارات است […]

فرهاد مجیدی ستاره سابق تیم استقلال با انتشار یک استوری احساسی در اینستاگرام اش مورد تحسین کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی کاپیتان قدیمی تیم استقلال از جمله کسانی است که همواره در کارهای خیر برای کودکان سندرم دان طرفدار استقلال پیش قدم بوده است،با اینکه او این روزها ساکن کشور امارات است و در آنجا به مربی گری مشغول است، اما حتی از راه دور هم سعی می کند با کوچک ترین کارها دل این هواداران آبی پوش را شاد کند، در همین رابطه او حالا با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش برای یکی از این فرشته های معصوم تولد او را با جملاتی احساسی تبریک گفته است،فرهاد مجیدی با انتشار این استوری تولد برای یکی از طرفداران پر و پاقرص اش به شدت مورد تمجید و تحسین کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

البته این برای چندمین بار است که سرمربی اتحاد کلبأ با انتشار یک یادداشت خاص در اینستاگرام اش به کودکان سندرم دان ابراز احساسات می کند.

عضله نمایی باورنکردنی فرهاد مجیدی در دبی بلوا به پا کرد
عملکرد خوب فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب و اسبق استقلالی ها در فصل گذشته تیم اتحاد کلباء سبب شده که این روزها شرایط مطلوب و قابل قبولی را در این باشگاه اماراتی سپری کند.

اما تعاریف گسترده ای که در روزهای اخیر از سبک موفق مربی گری او در رسانه های عربی منتشر می شود. حکایت از این دارد که او خودش را به عنوان یک گزینه درخشان در فوتبال خارج از لیگ ایران ثابت کرده است،در همین راستا اکنون انتشار تصویری عجیب و‌ بحث برانگیز از این ستاره قدیمی در صفحه شخصی اش سوژه کاربران و‌ رسانه ها شده است.

فرهاد مجیدی که به ندرت در صفحه اینستاگرام اش فعالیت های شخصی اش را منتشر می کند،. در اقدامی جنجالی با نمایش تصویری پر سر و صدا از آمادگی بدنی فوق العاده اش در ۴۷ سالگی رونمایی کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ