چیزهایی که در پریود به دخترتان نباید بگویید!!

معصومه صادقیان
پرورش یک دختر همیشه آسان نیست. هر چند که دخترها از نظر فیزیکی شرایط مادرشان را دارند، اما باز هم مطرح کردن بعضی موضوعات سخت است. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم با چیزهایی در پریود به دخترتان نباید بگویید، آشنا شوید. نقش مهم مادر در توضیح پریود به دخترش برخی از مادران فکر […]

پرورش یک دختر همیشه آسان نیست. هر چند که دخترها از نظر فیزیکی شرایط مادرشان را دارند، اما باز هم مطرح کردن بعضی موضوعات سخت است. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم با چیزهایی در پریود به دخترتان نباید بگویید، آشنا شوید.
نقش مهم مادر در توضیح پریود به دخترش
برخی از مادران فکر می‌کنند پرورش دخترها سخت‌تر از بزرگ کردن پسرها است، چون آن‌ها واقع متفاوت هستند. دخترها، چالش‌ها و مبارزات خاص خود را دارند و این مهم است که یک مادر بداند چگونه چالش‌هایی را که برای دخترش پیش می‌آید، برطرف کند.
بلوغ، اتفاقی است که هم برای پسرها، هم برای دخترها رخ می‌دهد، اما هر یک از آن‌ها با یکدیگر متفاوتند. دختران مجبورند با برخی از مسائل هورمونی و اولین پریود خود مواجه شوند.
دختری که برای اولین بار پریود می‌شود، می‌تواند وحشت‌زده شود. مهم است که یک مادر به دخترش کمک کند تا با این تغییر بزرگ که برای بدن او اتفاق افتاده، آشنا شود و آن را درک و مدیریت کند. یک مادر ممکن است خودش را برای چنین روزی آماده کرده باشد، اما همیشه کارهایی خاص وجود دارد که او نباید انجام بدهد.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ