تبریک تولد خانم‌های مدل به نامزدهای دوقلو مشهورشان

معصومه صادقیان
دیلن و کول اسپروس بازیگران دوقلوی مشهور هالیوود که در بازیگری را از کودکی آغاز کردند تولد 31 سالگی خود را جشن گرفته‌اند! دوستان و نزدیکان دیلن و کول اسپروس تولد دوقلوی‌های بازیگر را در شبکه‌های اجتماعی تبریک گفته‌اند! دیلن و کول اسپروس دوقلوی‌های بازیگر 31 سالگی شدند! این برادران دوقلو همراه با دوستان، اعضای […]

دیلن و کول اسپروس بازیگران دوقلوی مشهور هالیوود که در بازیگری را از کودکی آغاز کردند تولد 31 سالگی خود را جشن گرفته‌اند!

دوستان و نزدیکان دیلن و کول اسپروس تولد دوقلوی‌های بازیگر را در شبکه‌های اجتماعی تبریک گفته‌اند! دیلن و کول اسپروس دوقلوی‌های بازیگر 31 سالگی شدند! این برادران دوقلو همراه با دوستان، اعضای خانواده و عزیزان خود این روز را جشن گرفتند، نامزد کول، آری فورنیه، او را در اینستاگرام غرق عشق کرد. این خانم مدل 24 ساله یک عکس سیاه و سفید به اشتراک گذاشت و نوشت: من خیلی خوش شانس هستم که این زندگی را با تو به اشتراک می‌گذارم. دوستت دارم، تولدت مبارک عشقم»، دیلن با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از جشن تولد خود این روز را گرامی داشت. این عکس‌ها او را در حال گلف بازی کردن با همسر سوپرمدلش باربارا پالوین و در جشن تولدش نشان می‌دهند، کول نیز در استوری اینستاگرامش عکسی از دوران کودکی خود و دیلن را به اشتراک گذاشت.

دوقلوهای مشهور از یک سالگی بازیگری می‌کنند!
30 سالگی سال بزرگی برای هر دو برادر بود. کول فیلمبرداری سریال مشهور «ریوردیل» را پس از هفت فصل به پایان رساند. دیلن نیز در ماه ژوئیه با پالوین 29 ساله در مجارستان ازدواج کرد.
دوقلوهای اسپروس زمانی که کمتر از یک سال داشتند بازیگری را آغاز کردند، آنها ابتدا از طریق نقش‌های مشترکشان در سریال کمدی «ABC Grace Under Fire» از سال 1993 تا 1998 و سپس فیلم کمدی «Big Daddy» در سال 1999 به شهرت رسیدند، کول همچنین در سریال «Friends» نقش بن پسر راس گلر را بازی کرد، از سال 2005 تا 2011، دیلن و کول در سریال «The Suite Life With Zack & Cody» و سریال «The Suite Life on Deck» به ترتیب در نقش دوقلوها زک و کودی مارتین بازی کردند. پس از سوئیت لایف، هر دوی آن‌ها از بازیگری فاصله گرفتند تا به دانشگاه نیویورک بروند.
در سال‌های اخیر، دیلن نقش‌های اصلی در چندین فیلم از جمله «After We Collided»، «My Fake Boyfriend» و «Beautiful Disaster» داشته است.

جدا از ریوردیل، کول در درام رمانتیک پنج فوت جدا از هم در کنار هیلی لو ریچاردسون و در کمدی رمانتیک علمی-تخیلی «Moonshot» محصول 2022 بازی کرده است، او همچنین نقش اصلی را در فیلم کمدی ترسناک لیزا فرانکنشتاین دارد که قرار است اواخر امسال اکران شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ