شباهت کم نظیر دختر آقای مجری با پدرش!!

معصومه صادقیان
محمد دلاوری مجری و خبرنگار تلویزیون عکسی از دختر خردسالش منتشر کرد. نکته‌ای که در این تصویر بیش از همه جلب توجه می‌کند، شباهت زیاد این دختر به پدرش است. زندگی محمد دلاوری مجری و خبرنگار صدا و سیما متولد سال ۱۳۵۲ در تهران در یک خانواده بازاری و حجره دار در زیر گذر لوطی […]

محمد دلاوری مجری و خبرنگار تلویزیون عکسی از دختر خردسالش منتشر کرد.

نکته‌ای که در این تصویر بیش از همه جلب توجه می‌کند، شباهت زیاد این دختر به پدرش است.

زندگی محمد دلاوری
مجری و خبرنگار صدا و سیما متولد سال ۱۳۵۲ در تهران در یک خانواده بازاری و حجره دار در زیر گذر لوطی صالح به دنیا آمد. ه و تحصیل کرده رشته شیمی در مقطع لیسانس و علوم سیاسی در فوق لیسانس می‌باشد، وی فعالیتش را در خبرنگاری با روزنامه کیهان شروع کرده و نویسندگی برای جراید و مجلات را از دوران دانشجویی به طور جدی شروع کرد.

از طریق آشنایی با مرتضی سرهنگی در سن بیست سالگی وارد نویسندگی در روزنامه کیهان شده و متن‌های بخش دفاع مقدس را می‌نوشت، اما خودش میگوید علاقه داشت که کارگردان شود. به خاطر همین مدام مجله فیلم می‌خواند. اما خانواده‌اش به شدت مذهبی بودند و مخالف ورود او به سینما، علاقه خاصی به شهید آوینی دارد و به گفته خودش بعد از شهادت مرتضی آوینی زندگی من پر شد از کتاب‌ها، عکس‌ها و خاطرات این مرد. او بعد از شریعتی دومین ابرمرد زندگی من بود، اولین فعالیت خبرنگاری وی نویسندگی در زمینه دفاع مقدس بوده است، قبلا بسیار محجوب و خجالتی بوده و به گفته خودش آن روزها من جوانی بودم. محجوب، با ریش‌های بلند، در خود فرورفته مثل بودای عابدی بودم که وسط میدان توپخانه رها کرده اند، کمترین درکی از سیاست نداشتم و منزوی در گوشه تحریریه در حال و هوای خودم بودم.

بعد از چهار سال همکاری با کیهان خیلی اتفاقی وارد صداوسیما می‌شود،با اجرای برنامه «صرفا جهت اطلاع» مشهور شد، وی درباره نحوه انتخاب برای اجرای این برنامه چالشی گفت:

«کار صرفا از جایی شروع شد که مدیر واحد مرکزی خبر به من گفت می‌خواهیم بسته‌ای ببندیم و با اخبار شوخی کنیم.

من هم مطلبی نوشتم که همکاران بعد خواندنش گفتند خوب است، اما پخش که نمی‌شود!  اما آن مطالب به عنوان اولین بخش از «صرفا جهت اطلاع پخش شد.»

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ