مهشید جوادی موهای خود را از ته تراشید!!

معصومه صادقیان
جدید‌ترین عکس مهشید جوادی را در ادامه مشاهده می کنید. مهشید جوادی بازیگری که با سریال بچه مهندس به شهرت رسید. به تازگی عکسی از مهشید جوادی با مدل موهای خاص و قیافه متفاوت را در ادامه مشاهده می کنید. مهشید جوادی قبل از بچه مهندس در یکی دوتا فیلم های تلویزیونی نیز بازی کرده […]

جدید‌ترین عکس مهشید جوادی را در ادامه مشاهده می کنید.

مهشید جوادی بازیگری که با سریال بچه مهندس به شهرت رسید. به تازگی عکسی از مهشید جوادی با مدل موهای خاص و قیافه متفاوت را در ادامه مشاهده می کنید. مهشید جوادی قبل از بچه مهندس در یکی دوتا فیلم های تلویزیونی نیز بازی کرده بود. مهشید جوادی در آنام نیز توانست به خوبی بازی کند. در ادامه عکسی از مهشید جوادی مشاهده می‌کنید:
سربه هوا بودن مهشید جوادی
فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است. عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد. کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم. تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ