استوری کنایه آمیز وریا غفوری به اتفاقات اخیر زندگی فوتبالی اش!!

معصومه صادقیان
وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلال به تازگی با انتشار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام اش بار دیگر خبرساز شده است. وریا غفوری ستاره قدیمی آبی پوشان پایتخت پس از شرایط عجیب خداحافظی اش از فوتبال، این روزها مطالب معناداری را در فضای مجازی منتشر می کند، البته او در ماه های گذشته با […]

وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلال به تازگی با انتشار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام اش بار دیگر خبرساز شده است.

وریا غفوری ستاره قدیمی آبی پوشان پایتخت پس از شرایط عجیب خداحافظی اش از فوتبال، این روزها مطالب معناداری را در فضای مجازی منتشر می کند، البته او در ماه های گذشته با شرکت در کلاس های مربیگری سعی کرد کمی از حواشی پیرامون اش بکاهد.

اما با گذشت روزها و هفته ها او همچنان یکی از چهره های مشهور خبرساز شبکه های اجتماعی است که به شدت در مرکز توجه کاربران مجازی قرار گرفته است، در همین راستا حالا انتشار یک استوری کنایه آمیز از سوی این پیشکسوت محبوب در صفحه شخصی اش با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان اش همراه بوده است، وریا غفوری در این استوری طعنه آمیز با نمایش تصویری از خودش در کنار یکی از اشعار معنادار خیام، تلویحا به اتفاقات اخیر زندگی حرفه ای اش در فوتبال اشاره کرده است.

وریا غفوری برای تامین مخارج زندگی مجبور به فروش ماشین اش شد!
در ماه های گذشته مجتبی پوربخش مجری برکنار شده تلویزیون با انتشار یک استوری اعلام کرد که برای تامین هزینه های درمان بیماری اش مجبور به فروش ماشین اش شده است، هرچند او ظاهرا در همان روزها به خواهش یکی ازدوستان اش از فروش ماشین منصرف می شود، اما روز گذشته این مجری و گزارشگر اسبق با انتشار مطلبی در صفحه مجازی اش بار دیگر موضوع فروختن پژو ۲۰۶ خود را مطرح کرد.

البته او این بار با شدت بیشتری تاکید کرده که شرایط و هزینه های هنگفت درمان بیماری اش او را وادار به این اقدام کرده است‌، در همین راستا ساعاتی پیش پوربخش در اقدامی عجیب گفت و‌ گوی شخصی خودش و وریا غفوری در اینستاگرام را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

او در این استوری اعلام کرده که کاپیتان سابق استقلال هم برای تامین هزینه های زندگی اش تصمیم به فروش ماشین اش گرفته است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ