مرت رمضان دمیر در مورد خیانتش اینگونه صحبت کرد!!

معصومه صادقیان
ادعای پایان یافتن رابطه مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو، ستاره های سریال «چشم چران عمارت» در روزهای گذشته مانند بمب در تیتر مجلات افتاد! مرت رمضان دمیر به سوال جدایی افرا ساراچ اوغلو پاسخ جالبی داد! فصل اول سریال تلویزیونی ترکی چشم چران عمارت با استقبال فراوان مردم چه در ترکیه چه خارج […]

ادعای پایان یافتن رابطه مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو، ستاره های سریال «چشم چران عمارت» در روزهای گذشته مانند بمب در تیتر مجلات افتاد! مرت رمضان دمیر به سوال جدایی افرا ساراچ اوغلو پاسخ جالبی داد!

فصل اول سریال تلویزیونی ترکی چشم چران عمارت با استقبال فراوان مردم چه در ترکیه چه خارج از ترکیه رو به رو شد، این سریال تاکنون به بیش از 30 کشور دنیا فروخته شده است.

فیلم برداری فصل دوم این فیلم هم از امروز آغاز شده است، این زوج بعد از پایان فصل اول به همراه دوستانشان به تعطیلات رفتند، اما در هفته‌های اخیر ادعا شد که مرت رمضان دمیر به افرا ساراچ اوغلو خیانت کرده و به همین دلیل رابطه آنها به پایان رسیده است، مرت دمیر نیز با خریدن هدیه ای گران بها سعی کرد تا دل معشوقش را به دست بیاورد، در شب گذشته دمیر بازیگر خوش تیپ دیشب در حال ترک رستورانی با خبرنگاران رو در رو شد.

مرت دمیر که نمی خواست جوابی در مورد خبر جدایی اش به اهالی مطبوعات بدهد گفت: «لطفا امشب همینجور بمونه! شما هم چیزی ننویسید! هیچی نپرسید!

بعداً صحبت کنیم! شب بخیر! واقعاً الان وقت پرسیدن این سوال ها نیست داداش.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ