لانا دل ری” پیشخدمت یک رستوران شده است!

معصومه صادقیان
لانا دل ری با آهنگ هایی مانند “Summertime Sadness”, “Born to Die” و “Young and Beautiful” به شهرت جهانی رسید. او در حال کار در رستورانی در آمریکا دیده شد که در رسانه های اجتماعی وایرال شد. این خواننده معروف سکوت خود را در مورد این موضوع شکست. لانا دل ری خواننده مشهور به عنوان […]

لانا دل ری با آهنگ هایی مانند “Summertime Sadness”, “Born to Die” و “Young and Beautiful” به شهرت جهانی رسید. او در حال کار در رستورانی در آمریکا دیده شد که در رسانه های اجتماعی وایرال شد. این خواننده معروف سکوت خود را در مورد این موضوع شکست.

لانا دل ری خواننده مشهور به عنوان پیشخدمت در رستورانی در آمریکا دیده شد، عکس این خواننده مشهور با لباس فرم در یک رستوران به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

در حالی که هیچ‌کس نتوانست دلیل پیشخدمت بودن دل ری را بفهمد ، این نام معروف در مورد این موضوع صحبت کرد.

لانا دل ری که اعتراف کرد برای فرار از دست خودش شغل پیشخدمتی را پیدا کرده است، گفت
«برای فرار از خودم به این کار پناه آوردم! دوست دارم روی تراس بنشینم، به مکالمات دیگران گوش کنم و در نهایت از داستان هایی که در آن نقش نداشتم یادداشت برداری کنم!

افرادی که مرا در رستوران ملاقات می کنند معمولاً بسیار نوجوان هستند، حدود 12 سال دارند، نوع نگاه آن ها به من با آنچه در خبرها نوشته می شود بسیار متفاوت است. نوجوان ها انگار بهتر مرا می فهمند، قضاوتم نمی کنند، این خواننده مشهور با بیان اینکه موسیقی برای او یک وسواس فکری شده است، گفت: «من به دنبال موسیقی نمی روم، موسیقی مرا دنبال می کند. آهنگ ها مثل پرنده ای روی شانه من فرود می آیند، موسیقی برای من به یک وسواس فکری تبدیل شده است! مرا احاطه کرده و به من اجازه استراحت نمی دهد، مثل خرچنگ‌های کوچکی که وقتی می‌خواهم در ساحل استراحت کنم، می‌آیند و انگشتان پایم را گاز می‌گیرند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ