از بین بردن سلولیت با لیزر Pdl + هزینه و معرفی بهترین کلینیک

alodoctoradmin
داشتن پوستی زیبا و یکدست که هیچ آثاری از سلولیت و سایر آسیب‌دیدگی‌ها در آن دیده نشود، برای بسیاری از افراد یک هدف مهم است. متاسفانه باید بگوییم که سلولیت یک عارضه است که با تغییر در ظاهر بدن زیبایی پوست را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. یکی از روش‌های مهمی که برای درمان […]
داشتن پوستی زیبا و یکدست که هیچ آثاری از سلولیت و سایر آسیب‌دیدگی‌ها در آن دیده نشود، برای بسیاری از افراد یک هدف مهم است. متاسفانه باید بگوییم که سلولیت یک عارضه است که با تغییر در ظاهر بدن زیبایی پوست را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. یکی از روش‌های مهمی که برای درمان این عارضه وجود دارد، لیزر pdl است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با از بین بردن سلولیت با لیزر pdl صحبت کنیم. بنابراین اگر دوست دارید این عارضه را درمان کنید و دوست دارید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

سلولیت چیست؟

بیماری سلولیت عارضه‌ای است که در اثر تجمع چربی زیر پوست ایجاد می‌شود. افرادی که به این بیماری مبتلا می‌‌شوند در پوست خود برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌هایی را مشاهده می‌کنند که زیبایی آن‌ها را به خطر می‌اندازد. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از افراد به‌ دنبال راهکارهایی باشند تا بتوانند به وسیله آن این مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند. جالب است بدانید که بیماری سلولیت بیشتر در نواحی از بدن که تجمع چربی زیادتر است دیده می‌شود. همچنین خانم‌ها نیز بسیار بیشتر از آقایان در خطر ابتلا به این عارضه هستند.

دلایل ایجاد سلولیت

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پس‌ از بروز بیماری سلولیت ایجاد می‌شود، این است که چه دلایلی باعث می‌گردد تا این بیماری در برخی از افراد دیده شود؟ در پاسخ به این سوال مهم باید بگوییم که تاکنون اطلاعات چندان زیادی در رابطه با دلیل ایجاد این بیماری پیدا نشده است‌. برخی از متخصصان بر این باورند که ژنتیک و اضافه وزن دو فاکتور بسیار مهم در ایجاد این بیماری هستند. به‌ همین دلیل بیشتر کسانی که این بیماری را تجربه می‌کنند دارای اضافه وزن هستند. جالب است بدانید که امکان از بین بردن سلولیت با لیزر pdl وجود دارد. به همین دلیل نیز متخصصان این شیوه درمانی را توصیه می‌کنند‌.

لیزر درمانی برای از بین بردن سلولیت

یکی از بهترین و مهم‌ترین روش‌های موجود برای از بین بردن سلولیت استفاده از لیزر pdl است. خوشبختانه باید بگوییم که در پی پیشرفت‌های گسترده‌ی علم پزشکی امروزه در اکثر مراکز درمانی و فیزیوتراپی‌ها امکان استفاده از خدمات لیزر وجود دارد. در این روش برای از بین بردن سلولیت‌ها، اشعه ایکس به وسیله لیزر به پوست تابیده می‌شود. در اثر تابش این اشعه به بافت همبند پوست فشار وارد می‌شود و سلولیت‌ها از بین می‌روند. همین موضوع باعث می‌‌گردد تا پوست فرد پس‌ از دریافت خدمات لیزر صاف و یک دست شود. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قبل‌ از شروع درمان با لیزر برای از بین بردن سلولیت لازم است تا با پزشکان متخصص و خبره‌ای که در این زمینه فعالیت دارند، مشورت کنید. متخصصان کلینیک بهروز از بهترین و خبره‌ترین متخصصان ایرانی هستند که می‌توانند در جهت از بین بردن مشکلات پوستی و به دست آوردن زیبایی بیشتر به شما کمک کنند. اگر تاکنون از این متخصصان خدمات دریافت نکرده‌اید همین الان دست‌ به‌ کار شوید.

چه کسانی کاندید لیزر pdl برای از بین رفتن سلولیت هستند؟

یکی دیگر از سوالات مهمی که پرسیده می‌شود این است که از بین بردن سلولیت با لیزر Pdl بیشتر مناسب چه کسانی است؟ یا به عبارت دیگر چه کسانی کاندیدای بهتری برای دریافت این خدمات درمانی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لیزر درمانی برای از بین بردن سلولیت مناسب کسانی است که به وزن ایده‌آل خود دست یافته‌اند اما نتوانسته‌اند چربی‌های زیر پوست ایجاد شده‌ در زمان چاقی خود را از بین ببرند و حال تصمیم دارند با این روش این چربی‌ها را کاهش دهند. بنابراین اگر شما هنوز نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود دست یابید بهتر است با یک متخصص رژیم درمانی صحبت کنید و با ورزش کردن و داشتن رژیم مناسب ابتدا اضافه وزن خود را کاهش دهید؛ سپس با استفاده از این شیوه درمانی سلولیت‌های ایجاد شده در گذشته را از بین ببرید. این نکته را در نظر داشته باشید که از بین بردن سلولیت با لیزر pdl ممکن است برای برخی از افراد یک پروسه زمان‌بر باشد؛ بنابراین ناامید نشوید و به تلاش خود ادامه دهید تا در نهایت بتوانید این عارضه را از بین ببرید.

سایر کاربردهای لیزر pdl

لیزر‌ها امروزه یکی از مهمترین روش‌های درمانی برای بسیاری از ضایعات عروقی و پوستی‌ای هستند که زیبایی و سلامت افراد را تحت تاثیر قرار داده است. معضلات پوستی و عروقی مانند لک‌های مادرزادی، خال‌ها، عروق واریسی و مشکلات ناشی از نورآفتاب و بالا رفتن سن پوست، از دسته مواردی است که با استفاده از تکنولوژی لیزر پی‌دی‌ال به راحتی قابل درمان است. C:UsersASUSAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.Wordpdl-2.jpg

مزایای لیزر pdl برای از بین بردن سلولیت

آنچه که باعث شده است تا از بین بردن سلولیت با لیزر pdl نسبت به سایر روش‌های درمانی محبوب شود، به شرح زیر است:
  • لیزر درمانی برای از بین بردن سلولیت یکی از روش‌های غیر تهاجمی حوزه پزشکی است که می‌تواند بدون درد این عارضه را برطرف کند.
  • نداشتن درد، خونریزی و جراحت و همچنین عدم نیاز به مراقبت‌های پس از درمان دلایل دیگری هستند که موجب محبوبیت این روش درمانی می‌شوند.
  • جالب است بدانید که لیزر درمانی نه تنها نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد، بلکه با هزینه‌ای بسیار کمتر از ساکشن قابل انجام است.

معایب لیزر pdl برای از بین بردن سلولیت

یکی از مهم‌ترین عوارضی که پس از لیزر پی دی ال دیده می‌شود کبودی پوست است. در واقع می‌توان گفت این لیزر با تأثیرگذاری بر روی عروق خونی موجب کبودی پوست می‌گردد. بنابراین طبیعی است برخی از بیماران تا دو هفته پس از لیزر درمانی نشانه‌هایی از کبودی را بر روی بدن خود مشاهده کنند.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی از بین بردن سلولیت با لیزر pdl پرداختیم و اطلاعاتی را در رابطه با این روش درمانی در اختیار شما قرار دادیم. اگر سوالی در ذهن داشتید که نتوانستید پاسخ آن را با مطالعه این مطلب به دست آورید، می‌توانید سوال خود را برای ما کامنت کنید. ما در اولین فرصت جواب سوالات شما را خواهیم داد. چنانچه از سلولیت و سایر بیماری‌های مشابه پوستی رنج می‌برید، بهتر است در اولین فرصت با متخصصان خبره پوست مشورت کنید تا بهترین روش درمان را بیابید. اگر خواهان دریافت خدمات از متخصصان کلینیک بهروز هستید، در ادامه آدرس و شماره تلفن‌های این مرکز را در اختیار شما قرار خواهیم داد. آدرس: شنبه تا پنج شنبه 9 صبح لغایت 19 تهران،پاسداران، بعد از پایدارفرد، بوستان نهم، پلاک 118 شماره تلفن‌های مرکز 09353536555( ویزیت آنلاین) 021-22573274 021-22764023 021-22764021 021-22575757 021-22571684

سوالات متداول

  • از بین بردن سلولیت با لیزر چه قدر زمان می‌برد؟
تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن سلولیت با لیزر pdl با توجه به مجموعه منتخب برای دریافت خدمات و همچنین وسعت فضای مورد نیاز درمان متفاوت است. قطعا هر چه میزان سلولیت بدن بیمار بیشتر باشد، پروسه درمان زمان‌بر تر است.
  • سلولیت کدام قسمت از بدن را با لیزر می‌توان از بین برد؟
تقریبا سلولیت تمامی قسمت‌های بدن مانند باسن، ران، شکم، بازو و کشاله ران را می‌توان با این شیوه از بین برد.
  • هزینه درمان سلولیت با لیزر چقدر است؟
برای اطلاع یافتن از هزینه درمان سلولیت با لیزر لازم است تا در ابتدا به پزشکان متخصصی که در زمینه بیماری‌های پوستی فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید. این متخصصان پس‌ از معاینه دقیق، وسعت بیماری را مشخص می‌کنند. میزان هزینه لازم برای درمان این عارضه با لیزر براساس وسعت آن مشخص می‌شود. قطعا هر چه وسعت سلولیت بیشتر باشد، هزینه مورد نیاز برای درمان نیز بیشتر خواهد شد.
  • تعداد جلسات لازم برای رفع سلولیت با لیزر چندتا است؟
تعداد جلسات لیزر تراپی با توجه به وسعت بیماری مشخص می‌شود.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ