قوانین عجیب جنیفر لوپز برای بن افلک برای همبازی شدن با همسر سابقش!!

معصومه صادقیان
قوانین عجیب «جنیفر لوپز» برای «بن افلک»، در صورت همبازی شدن با همسر سابقش «جنیفر گارنر» اجازه حضور ۲۴ ساعته در محل فیلمبرداری و نداشتن هیچ عکس و مصاحبه مشترک! سازندگان فیلم سینمایی«دد پول3»، با جنیفر گارنر برای بازگشت به نقش الکترا پس از ۲۰ سال توافق کرده‌اند و‌ در این بین احتمال بازگشت همسر […]

قوانین عجیب «جنیفر لوپز» برای «بن افلک»، در صورت همبازی شدن با همسر سابقش «جنیفر گارنر» اجازه حضور ۲۴ ساعته در محل فیلمبرداری و نداشتن هیچ عکس و مصاحبه مشترک!

سازندگان فیلم سینمایی«دد پول3»، با جنیفر گارنر برای بازگشت به نقش الکترا پس از ۲۰ سال توافق کرده‌اند و‌ در این بین احتمال بازگشت همسر سابقش بن افلک برای بازی در مقابل او وجود دارد.

ظاهرا جنیفر لوپز مجموعه‌ای از قوانین را برای بن در صورت همکاری با مادر ۳ فرزندش وضع کرده است.

یک منبع نزدیک به این زوج گفت: « جنیفر از قبل فهرستی از قوانینی که بن باید در فیلمبرداری هر پروژه‌ای رعایت کند، تنظیم کرده است که اگر همکاری بن با جنیفر گارنر قطعی شود، چند بند به آن اضافه می‌شود»با وجود اینکه جنیفر گارنر مدت هاست که رابطه‌ای جدی با «جان میلر» دارد، اما ظاهرا لوپز به هیچ عنوان نمی خواهد ریسک کند.

این منبع افزود: « جنیفر باید ۲۴ ساعته به لوکیشن فیلمبرداری دسترسی داشته باشد و بتواند بدون اعلام قبلی وارد صحنه شود.

آن دو با هم نباید هیچ مصاحبه و یا عکاسی مشترک تبلیغاتی ای داشته باشند و هیچ معاشرت بعد از کاری وجود ندارد. ا

و می خواهد بن به محض اتمام فیلمبرداری فورا به خانه برگردد.

بن که سال ۲۰۲۱ پس از ۲۰ سال مجددا با جنیفر لوپز وارد رابطه شد و سپس ازدواج کرد، از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ همسر جنیفر گارنر بود، آنها والدین «ویولت افلک» ۱۷ ساله، «سرافینا افلک» ۱۴ ساله و «ساموئل افلک» ۱۱ ساله هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ