لاله مرزبان بالاخره پیدا شد | چهره نچرال خانم بازیگر دل همه را برد!!

معصومه صادقیان
عکسی جدید از لاله مرزبان منتشر شده است که به دلیل زیبایی و ساده بودن چهره اش مورد توجه قرار گرفته است. لاله مرزبان بازیگر جوان ایرانی است. لاله مرزبان جز بازیگران بی حاشیه است. لاله مرزبان اصالتا لر می باشد. لاله مرزبان کاربازیگری را ازتئاتر شروع کرد. لاله مرزبان با بازی ر سریال هوش […]

عکسی جدید از لاله مرزبان منتشر شده است که به دلیل زیبایی و ساده بودن چهره اش مورد توجه قرار گرفته است.

لاله مرزبان بازیگر جوان ایرانی است. لاله مرزبان جز بازیگران بی حاشیه است. لاله مرزبان اصالتا لر می باشد. لاله مرزبان کاربازیگری را ازتئاتر شروع کرد. لاله مرزبان با بازی ر سریال هوش سیاه به چهره شناخته شده ای تبدیل شد.

بیوگرافی لاله مرزبان
لاله مرزبان بازیگر متولد سال 1372 در شهر ازنا در استان لرستان است. او مدرک لیسانس حسابداری دارد. یک خواهر بنام سها دارد، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است.

آغاز کارهنری لاله مرزبان
لاله مرزبان از سنین کودکی به بازیگری علاقه داشت و از دوران نوجوانی در مدرسه بازیگری را شروع کرد و سپس به صورت حرفه ای تئاتر را شروع کرد.

او با بازی در سریال هوش سیاه شناخته شد و سپس با بازی در فیلم هیس دخترها فریاد می زنند توانایی هایش را نشان داد

او در سال 1395 پس از یک فراخوان توانست برای نقش اصلی فیلم زیر سقف دودی به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شود. در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که از شبکه سوم سیما پخش شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ