خانم بازیگر هالیوودی مخالف جراحی زیبایی و عاشق نشانه‌های پیر شدن است!!

معصومه صادقیان
شارلیز ترون خانم بازیگر مشهور دوست دارد با افزایش سن تغییر چهره خود را مشاهده کند: «این روند طبیعی و زیبای زندگی است.» شارلیز ترون بازیگر محبوب 48 ساله از معدود خانم‌های صنعت هالیوود است که کاملا با جراحی‌های زیبایی مخالف است! شارلیز ترون 48 ساله در مصاحبه اخیر خود استانداردهای عجیب و اشتباه صنعت […]

شارلیز ترون خانم بازیگر مشهور دوست دارد با افزایش سن تغییر چهره خود را مشاهده کند: «این روند طبیعی و زیبای زندگی است.»

شارلیز ترون بازیگر محبوب 48 ساله از معدود خانم‌های صنعت هالیوود است که کاملا با جراحی‌های زیبایی مخالف است!

شارلیز ترون 48 ساله در مصاحبه اخیر خود استانداردهای عجیب و اشتباه صنعت هالیوود را مورد انتقاد قرار داده است. این بازیگر صراحتا مخالفت خود با جراحی‌های زیبایی را اعلام کرد. «من می‌خواهم با این استاندارهای اتشباه مبارزه کنم.» ا

شارلیز ترون بازیگر هالیوودی که از دوران جوانی به ظاهر زیبای خود شهرت دارد، از پیر شدن ترسی ندارد، این بازیگر برنده اسکار، که در 7 آگوست 48 ساله شد، در مورد دیدگاه‌های خود در مورد پیری و استقبال از تغییرات ظاهری همراه با پیر شدن صحبت کرد.

شارلیز ترون در مصاحبه اخیر خود گفت: «چهره من در حال تغییر است. من عاشق این هستم که صورتم در حال تغییر و پیر شدن است. مردم فکر می‌کنند که من لیفت صورت انجام داده‌ام. از خود می‌پرسند که چه تغییری در صورت من اتفاق افتاده است. من تنها در حال پیر شدن هستم!این روند طبیعی زندگی است. من جراحی زیبایی انجام نداده‌ام!»

اعتراض خانم بازیگر به استانداردهای زیبایی هالیوود!
ترون همچنین گفت که «همیشه مشکلاتی» با استانداردهای اشتباه و عجیب در بحث پیری داشته است. او خاطرنشان کرد: «همه معتقدند مردها با پیر شدن جذاب‌تر می‌شوند اما خانم‌ها مانند گل پژمرده و پلاسیده می‌شوند!»

او ادامه داد: «من از این مفهوم متنفرم و می‌خواهم با آن مبارزه کنم. همچنین فکر می‌کنم زنان می‌خواهند به گونه‌ای پیر شوند که برایشان مناسب باشد. من فکر می‌کنم که باید کمی همدل‌تر باشیم تا همه‌ بتوانیم راحت‌تر زندگی کنیم.»

شارلیز ترون تنها خانم مشهوری نیست که روند طبیعی پیر شدن را پذیرفته است، گوئینت پالترو بازیگر 50 ساله، ماه گذشته نیز در مصاحبه خود با مجله ووگ بریتانیا در مورد استانداردهای غرواقعی پیر شدن خانم‌ها صحبت کرد. این خانم بازیگر معتقد است که خانم‌ها بیشتر از مردان مورد قرار می‌گیرند.

«من فکر می‌کنم این مشکل فرهنگ است. این مشکل از ما نیست! ما خانم‌ها تنها می‌خواهیم سالم باشیم و پیر شویم. این ایده که ظاهر ما در گذر زمان نباید تغییری کند بسیار عجیب است.»

پالترو بیان کرد که هر خانمی باید با روش خودش با پیر شدن کنار بیاید. چه به معنای پذیرش آن به طور طبیعی یا انجام جراحی‌های زیبایی باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ