ستاره فینال جام‌جهانی زنان طعم قهرمانی را نچشید!!

معصومه صادقیان
اولگا کارمونا زننده گل قهرمانی اسپانیا بعد از بازی فینال جام‌جهانی زنان ۲۰۲۳ مقابل انگلیس از مرگ پدرش مطلع شد. اولگا کارمونا در عرض چند ساعت هم شادی عمیق و هم درد عمیقی را تجربه کرد، فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) در بیانیه‌ای اعلام کرد کارمونا که گل پیروزی اسپانیا را مقابل انگلیس به ثمر رساند، […]

اولگا کارمونا زننده گل قهرمانی اسپانیا بعد از بازی فینال جام‌جهانی زنان ۲۰۲۳ مقابل انگلیس از مرگ پدرش مطلع شد.

اولگا کارمونا در عرض چند ساعت هم شادی عمیق و هم درد عمیقی را تجربه کرد، فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) در بیانیه‌ای اعلام کرد کارمونا که گل پیروزی اسپانیا را مقابل انگلیس به ثمر رساند، پس از بازی از مرگ پدرش مطلع شد، و گفت: «RFEF از مرگ پدر اولگا کارمونا عمیقاً متأسف است.

این بازیکن فوتبال پس از فینال جام جهانی از این خبر ناراحت‌کننده مطلع شد. ما صمیمانه‌ترین پیام‌های تسلیت خود را برای اولگا و خانواده‌اش می‌فرستیم. دوستت داریم اولگا.

توییت پر احساس کارمونا
کارمونا در توییتی پر از احساس، پدرش را به ستاره‌ای تشبیه کرد که هنگام بازی فینال به او نگاه می‌کرد.

او نوشت: «و بدون اینکه از آن آگاه باشم، قبل از شروع بازی ستاره خود را دیدم. می‌دانم که تو به من قدرت دادی تا کاری منحصر به فرد انجام دهم. می‌دانم که امشب من را تماشا می‌کردی و به من افتخار می‌کنی. در آرامش بخواب پدر.»

رئال مادرید، باشگاه کارمونا، نیز با صدور بیانیه‌ای ابراز همدردی کرد. در این بیانیه آمده است: «رئال مادرید، رئیس و هیئت مدیره از درگذشت پدر بازیکن ما، اولگا کارمونا، عمیقاً متأسف هستند. رئال مادرید مایل است به اولگا، خانواده او و همه عزیزانش تسلیت و همدردی صمیمانه خود را ابراز کند.»

گل دقیقه ۲۹ کارمونا باعث پیروزی اسپانیا شد و لاروخا را به دومین کشوری تبدیل کرد که بعد از آلمان هم قهرمان جام جهانی مردان و هم زنان شده است، اسپانیا با وجود تمام اختلافاتی که می‌توانست تاثیر عمیقی روی تیم بگذارد، در برابر قهرمان اروپا و تیمی که قبل از تورنمنت جهانی بیشترین شانس را برایش قائل بودند، پیروز شد.

سال گذشته، ۱۵ بازیکن اسپانیایی اعلام کردند که در ترکیب تیم شرکت نمی‌کنند و گفتند که از روش‌های تمرینی سرمربی تیم خورخه ویلدا ناراضی هستند. تنها سه نفر از آن ۱۵ بازیکنی که سال گذشته به RFEF نامه نوشتند و گفتند وضعیت درون تیم ملی بر وضعیت عاطفی و سلامت آنها تأثیر می‌گذارد، برای جام جهانی انتخاب شدند.

این کشور اکنون بهترین تیم جهان است، اما آینده ملی آن بازیکنان تبعیدی نامشخص است. با این قهرمانی، پرسش‌های پیرامون ساختار تیم ملی، و اینکه آیا اختلاف می‌تواند حل شود یا نه، از بین نمی‌رود. اگر مشکلات خارج از زمین حل شود، آینده اسپانیا درخشان خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ