با این حجم از آرایش الهام حمیدی قابل شناسایی نیست!!

معصومه صادقیان
عکسی جدید از میکاپ غلیظ الهام حمیدی را در زیر مشاهده می کنید. الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است. الهام حمیدی 45 ساله است. الهام حمیدی در دانشگاه حسابداری خوانده است. خانم الهام حمیدی پس از بازی در سریال پر مخاطب مسافری ازهند مشهور شد. جدید ترین عکس الهام حمیدی باآرایش غلیظ رامشاهده می […]

عکسی جدید از میکاپ غلیظ الهام حمیدی را در زیر مشاهده می کنید.

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است. الهام حمیدی 45 ساله است. الهام حمیدی در دانشگاه حسابداری خوانده است. خانم الهام حمیدی پس از بازی در سریال پر مخاطب مسافری ازهند مشهور شد. جدید ترین عکس الهام حمیدی باآرایش غلیظ رامشاهده می کنید.

بیوگرافی الهام حمیدی
الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.الهام حمیدی با نام اصلی «نوشین» در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش با اینکه کارمند بود در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. او دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد.

ازدواج الهام حمیدی
سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد. علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

12 خردادماه سال 99 بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز 22 مهر 1400 چشم به جهان گشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ