برترین کرم ترک پا در ایران

alodoctoradmin
ترک پا مشکلی است که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. این مشکل معمولاً به دلیل هوای سرد، خشک شدن پوست پاشنه و از بین رفتن رطوبت در این ناحیه ایجاد می‌شود. بهترین راه جلوگیری و درمان ترک پا، استفاده از کرم‌های ترک پا است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین […]

ترک پا مشکلی است که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. این مشکل معمولاً به دلیل هوای سرد، خشک شدن پوست پاشنه و از بین رفتن رطوبت در این ناحیه ایجاد می‌شود. بهترین راه جلوگیری و درمان ترک پا، استفاده از کرم‌های ترک پا است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کرم ترک پا ایرانی آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید .

علت ترک پا چیست؟

ترک پا زمانی اتفاق می‌افتد که پوست پاشنه خشک و ضخیم شود و سلول‌های مرده روی آن جمع شوند. ترک پا به دلایل مختلفی مثل ایستادن برای مدت زمان طولانی، استفاده از کفش‌های نامناسب، سرما، کمبود رطوبت کف پا و دیابت ممکن است ایجاد شود.

دلایل به وجود آمدن ترک پا چیست؟

سرما یکی از عوامل تشدید کننده ترک پاست

افرادی که بیش از حد پاهایشان در کفش می ماند و رطوبت پوست شان بیشتر می شود.

استفاده از صابون و شستشوی نامناسب، باعث ایجاد ترک های پوستی می شود.

افرادی دارای مشکلات اگزما، پسوریازیس، دیابت دارند، بیشترین مشکل را در قسمت پاشنه پا احساس می کنند.

افزایش سن عامل دیگر است که پوست کم کم نازک شده و باعث خشکی و ترک پا می شود.

دوران یائسگی عاملی است که با ورود به آن برخی خانومها خشکی بیش از حد را تجربه می کنند.

پوشیدن طولانی مدت کفش های نامناسب، ایستادن طولانی مدت، راه رفتن روی سطوح خشن بدون جوراب، استفاده از کفش های پلاستیکی و نامناسب، می تواند باعث خشکی و ترک پوست شود.

استفاده از بعضی داروها باعث خشکی پوست پاشنه می شود.

راهکارهایی برای درمان خشکی و ترک پا

پوشیدن دمپایی و و پاپوش روفرشی

استفاده از کرم های مرطوب کننده و یا وازلین

در صورت نداشتن بیماری خاص، استفاده از اسکراب و سنگ پا در حمام

برترین کرم ترک پا در ایران

در این قسمت شما را با برخی از بهترین مارک‌های کرم ترک پا ایرانی آشنا خواهیم کرد. اوک شاین، جی، سینره، سی‌گل، بتیس و آردن از جمله برندهای بهترین کرم ترک پا ایرانی هستند که به طور جامع به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کرم ترک پا اوک شاین:

این محصول جدید جزو بهترین کرم پا در ایران است که با ترکیبات گیاهی مثل روغن بادام، شی باتر، روغن جوانه گندم، روغن درخت چای و با داشتن ترکیبات مرطوب کننده بسیار قوی مانند گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا، ترکهای عمیق پا را از بین می برد و باعث احیا و شادابی و هیدراته شدن پوست پا می شود. کرم اوک شاین مرطوب کننده قوی برای خشکی و زبری و پوسته پوسته شدن پا است و به ترمیم و بازسازی پوست پینه بسته و پیشگیری عمیق تر شدن ترک پا کمک شایانی می کند.

کرم ترک پا کامان:

در ترکیبات خود، دارای اسید لاکتیک است، که به لایه برداری پوست های مرده کمک می کند و سپس با اضافه کردن موم عسل در فرمول خود، به رطوبت رسانی و نرمی کف پای شما نیز کمک خواهد کرد. تنها کافی است مقداری از آن را بر روی پوست آسیب دیده، به آرامی ماساژ دهید تا توسط پوستتان جذب شود.

کرم ترک پا جی:

محصولی تقریبا قدیمی و مشهور ساخت ایران است که طرفداران خاص خود را در میان مردم دارد. کرم جی یک مرطوب کننده قوی است و به راحتی پوست دست، کف پا، آرنج و زانو را آبرسانی می کند تا سیاه و خشک نشوند.  نسبت به کارآیی و قیمتش می توان گفت که یکی از موثر ترین کرم ها در درمان ترک پا است.

کرم ترک و ترمیم کننده پا سینره:

کرم ترک پا سینره حاوی گل راعی، آلانتوئین و روغن گل رز وحشی است که خاصیت ضد التهابی و التیام‌بخش دارند و موجب بهبود سریع ترک پا می‌شوند. این محصول حاوی مواد لایه برداری است که به سرعت سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و آن‌ها را با پوست سالم جایگزین می‌کنند. علاوه بر این در ترکیبات کرم ترک پا سینره از روغن شی باتر استفاده شده که مرطوب‌کننده‌ای بسیار قوی است.

کرم ترک پا سی گل:

کرم ترک پا سی گل محصولی مناسب برای تسکین و ترمیم ترک پا بوده و برای انواع پوست مناسب است. در ترکیبات این محصول از عصاره‌های گیاهی با خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ استفاده شده است که موجب ترمیم، پیشگیری و بازسازی ترک پا، پینه و میخچه می‌شوند. این کرم، بهترین مدل کرم ترک پا ایرانی است که قیمت بسیار مناسبی دارد.

کرم ترک پا آردن:

این محصول، نرم‌ کننده‌ای بسیار قوی است که به راحتی جذب پوست شده و موجب نرمی و لطافت آن می‌شود. در ترکیبات کرم ترک پا آردن بیوتی از عصاره میموزا، اوره، اسکالن، سدیم PCA استفاده شده است. این ترکیبات به ترمیم سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند و به سرعت ترک و خشکی پاشنه پا را از بین می‌برند. این کرم، از بهترین کرم های ترک پا ایرانی به شمار می‌رود. این کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده قوی برای پاشنه پا است که برای درمان خشکی و پوسته پوسته شدن کاربرد دارد.

در این مقاله سعی کردیم در مورد بهترین کرم ترک پا ایرانی اطلاعات درستی دهیم، همانطور که گفتیم ترک پا ممکن است علت های مختلفی داشته باشد. با استفاده از کرم های مرطوب کننده و مخصوص پا، می توانید از خشکی بیش از حد بعضی مناطق پوست مانند آرنج، زانو و پاشنه پا خلاص شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ