افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی

نادر سیاسی
سیستم تناسلی مردانه از چند اندام مختلف تشکیل شده، اما آلت تناسلی مهمترین آنها می باشد. آلت تناسلی نقش مهمی در زندگی جنسی مردان ایفا می کند. بنابراین مردان همواره به دنبال افزایش اندازه ی آلت خود به منظور تجربه ی جنسی بهتر هستند. بزرگ کردن آلت تناسلی، پدیده ی رایجی است و اکثر مردان […]
سیستم تناسلی مردانه از چند اندام مختلف تشکیل شده، اما آلت تناسلی مهمترین آنها می باشد. آلت تناسلی نقش مهمی در زندگی جنسی مردان ایفا می کند. بنابراین مردان همواره به دنبال افزایش اندازه ی آلت خود به منظور تجربه ی جنسی بهتر هستند. بزرگ کردن آلت تناسلی، پدیده ی رایجی است و اکثر مردان به دنبال آن هستند. با اینکه علم پزشکی برای بزرگ کردن آلت تناسلی، گزینه های مختلفی را مانند جراحی، قرص و کشش آلت تناسلی ارائه می دهد، افراد همچنین می توانند اندازه آلت خود را با انجام چندین حرکت و ورزش به طور طبیعی افزایش دهند. بسیاری از تحقیقات مدعی هستند که اگر به مدت 6 ماه به طور منظم این ورزش ها را انجام دهید، شاهد تغییرات قابل توجهی در اندازه آلت تناسلی خود خواهید بود.

آیا افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی امکان پذیر است؟

اگر به طور مستقیم بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، جواب خیر است. روش های سنتی شاید بتوانند تا حدودی گردش خون در الت شما را برای نعوظ بهتر تقویت کنند، اما افزایش سایز الت جز با روش جراحی و تزریق ژل به آلت و یا تزریق چربی به آلت تناسلی امکان پذیر نیست. C:\Users\diamond\Desktop\Exercise to increase the size of men's penis.jpg

تقویت نعوظ با ورزش و روش های سنتی

آلت تناسلی از سه محفظه ی بافت اسفنجی تشکیل شده است که خون وارد شده به آلت تناسلی را از سیستم گردش خون جذب می کنند. زمانی که این محفظه ها از خون پر می شوند، فرایند نعوظ صورت می گیرد. هدف اصلی حرکات ورزشی، ایجاد مقاومت کششی از طریق کشش بافت هایی ست که وظیفه ی نعوظ آلت تناسلی را به عهده دارند. حرکاتی مانند گرم کردن با پارچه داغ و روش ماساژ، دو مورد از موفق ترین روش های افزایش اندازه ی آلت تناسلی به روش سنتی هستند. گرم کردن با پارچه داغ آسان است. شما باید یک حوله را در آب گرم بخیسانید و آن را دور آلت تناسلی و بیضه ها بپیچید. شما می توانید ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ دهید تا جریان خون را افزایش دهید. این کار به بزرگ کردن آلت تناسلی به طور طبیعی کمک می کند.

ماساژ آلت تناسلی

با افزایش جریان خون به بافت استوانه ای کورپورا کاورنوسا عمل می کند و رشد سلولهای ساقه ی آلت تناسلی را تقویت می کند. این روش همچنین به افزایش جریان خون به آلت تناسلی کمک می کند و در نتیجه باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شود. به جز انتخاب روش های فوق الذکر، همچنین توصیه می شود که یک رژیم غذایی سالم سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین داشته باشید، زیرا یک رژیم غذایی خوب مستقیماً در عملکرد کلی آلت تناسلی به شما کمک می کند. تمایل به داشتن یک آلت تناسلی بزرگتر چیز جدیدی نیست. با اینکه برخی از گرایش ها می آیند و می روند، اما اندازه ی آلت تناسلی در طول تاریخ همیشه یک سمبل بوده است و تاریخ آن به زمان های قدیم بر می گردد. اجازه دهید به تاریخچه ی اجتماعی و فرهنگی بزرگ کردن آلت تناسلی نگاهی داشته باشیم و ببینیم چگونه ما از مراسم نیش مار سمی به تکنیک های پزشکی اختصاصی تحول پیدا کردیم. C:\Users\diamond\Desktop\Exercise to increase the size of men's penis ..jpg

چرا بزرگی آلت برای مردان امری مهم است؟

بزرگ کردن آلت تناسلی یک مفهوم جدید نیست. با اینکه روش های مؤثر و ایمن ،نسبتاً جدید هستند، ما می توانیم تاریخ انجام حرکات ورزشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی را در سراسر جهان به جوامع کهن از مصر باستان گرفته تا قبایل آفریقایی نسبت دهیم. قبل از بررسی این موضوع، باید بپرسیم چرا مردان هزاران سال برای افزایش اندازه ی آلت تناسلی خود تلاش کرده اند.

1_ باروری و مردانگی

اندازه ی آلت تناسلی در میان فرهنگ های مختلف همیشه به عنوان یک سمبل بوده است و حتی تاریخ آن به مصر باستان برمی گردد. مین، خدای مصری باروری، قدرت و مردانگی با یک آلت تناسلی بزرگ طراحی شده است. یونان و روم باستان نیز خدای باروری، پریاپوس را به همین صورت نقاشی کرده اند. بسیاری از نقاشی ها و تحقیقات علمی در طول تاریخ و فرهنگ های مختلف، آلت تناسلی را به عنوان سمبل مردانگی و باروری ترسیم کرده اند. خدایان و قهرمانان اغلب اوقات با آلتی بزرگتر از حد میانگین به تصویر کشیده شده اند و آن را سمبل قدرت آنها می دانند.

2_ جذابیت و رابطه برقرار کردن

برخی از تحقیقات نشان می دهند که اندازه ی آلت تناسلی در طول تاریخ متحول شده است. یعنی اندازه ی آلت تناسلی سالیان پیش عامل مهمی در جذب شریک جنسی و رابطه برقرار کردن بوده است. ما معتقدیم مردانی که ورزش های افزایش اندازه ی آلت را انجام می دهند برای شرکای جنسی خود، جذاب تر هستند و عزت نفس آنها افزایش می یابد.

3_ روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در طول تاریخ

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در طول 50 سال گذشته به سرعت پیشرفت کرده اند. اما قبلاً از چه روش هایی برای بزرگ کردن آلت استفاده می شده است؟ برخی از روش ها و درمان های جالب که در طول تاریخ برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده شده اند از این قرارند:
  • نیش مار سمی
  • پیرسینگ
  • وزنه ی آلت تناسلی
  • تمرین های بزرگ کردن اندازه آلت: ماساژ دادن

چرا مردان امروزی تصمیم می گیرند اندازه آلت خود را افزایش دهند؟

بسیاری از مردان فقط به دنبال افزایش اندازه ی آلت خود نیستند، بلکه به دنبال بالا بردن اعتماد به نفس خود هستند. افزایش عزت نفس می تواند زندگی آنها را تغییر دهد و به کاهش اضطراب اجتماعی، سندرم اتاق رختکن و عزت نفس پایین آنها کمک کند. خوشبختانه امروزه روش های مؤثر و ایمن بزرگ کردن آلت تناسلی، نتایج اثبات شده و بدون دردی را ارائه می دهند، این نتایج عبارتند از:
  • افزایش قطر و یا طول آلت
  • تقویت اعتماد به نفس
  • بهبود عملکرد
  • رابطه ی جنسی طولانی تر و نعوظ قوی تر
  • افزایش رضایت برای هر دو شریک جنسی
  • نتایج فوری بدون عوارض جانبی

افزایش سایز یا فیلرهای آلت تناسلی

فیلرهای آلت تناسلی در چند سال اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. این نوع فیلرها، از همان رویکرد اثبات شده ی فیلرهای آرایشی استفاده می کنند. پزشک از ترکیب باکیفیتی از هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت استفاده می کند. این دو ترکیب از شناخته شده ترین و توصیه شده ترین فیلرها در این صنعت هستند. پزشکان با استفاده از یک روش راهبردی، با دقت فیلر را به ساقه و سر آلت تناسلی تزریق می کنند و این رویکرد ساده را در کمتر از یک ساعت تکمیل می کنند. نتیجه ی این روش، رویکردی بدون درد با نتایج فوری و بدون هیچ عارضه ی جانبی می باشد. تحقیقات نشان می دهند که اکثر مردان و شرکای جنسی آنها از نتایج فیلرها حتی شش ماه بعد از تزریق راضی هستند.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ