غلامرضا صنعتگر دوباره می تواند بخواند؟

akahmadi
-«غلامرضا از نظر جسمانی حالش خوب است اماهمچنان صدایش مشکل داردبه طوری که صدای خود را از دست داده ووقتی که می خواهد صحبت کند یا می نویسد و یا با ایما و اشاره صحبت می کند. »

الو دکتر-«غلامرضا از نظر جسمانی حالش خوب است اماهمچنان صدایش مشکل داردبه طوری که صدای خود را از دست داده ووقتی که می خواهد صحبت کند یا می نویسد و یا با ایما و اشاره صحبت می کند. »این ها را همسر غلامرضا صنعتگر به خبرگزاری ها گفته است.

غلامرضا صنعتگر خواننده قطعه «میشه ضامنم تو باشی»  بعد از عملی که به دلیل سرطان حنجره انجام داد، حالا  تارهای صوتی و راههای تنفسی اش  دچار مشکل شده و بعد از 40 روز که از جراحی اش  می گذرد هنوز نمی تواند صحبت کند و این نگرانی وجود دارد که آیا می تواند دوباره صدایش را به دست بیاورد و دوباره ترانه مورد علاقه اش را بخواند؟دکتر فاطمه اصفهانی سرطان شناس و فوق تخصص خون و سرطان  د رگفتگو با الو دکتر درباره عمل جراحی این خواننده و از دست دادن صدایش توضیح می دهد«این اختلال تا چند ماه طبیعی است. اگر تارهای صوتی ا یشان برداشته شده باشد امکان اینکه نتوانند صحبت کنند هست ،اما اگر تارهای صوتی دست نخورده باشد ،بعد از چند ماه فیزیوتراپی و رژیم غذایی مناسب مثل خوردن غذاهای ولرم و نرم می تواند صدایش را بر گرداند»پس اگر از طرفداران این خواننده هستید خیلی نگران نباشید به زودی صدایش بر می گردد و می تواند دوباره ترانه «میشه ضامنم بشی» را بخواند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ