5 ماسک درمان ریزش مو چه جادویی می کند ؟

این ماسک‌ها جادو نمی‌کنند اما درمان ریزش مو غیر ممکن نیست . توصیه می کنیم روزی 15 دقیقه از وقت‌تان را صرف این کار کنید حتی می توانید یک روز وقت بگذارید و ماسک مورد نظرتان را برای چند روز آماده کنید.

1-آب سیر و پیاز برای تحریک رشد مو:

نصف یک پیاز قرمز متوسط را خرد کرده و با چهار حبه سیر مخلوط کنید، سپس آنها را با دو لیوان آب + دو قاشق غذاخوری دارچین به‌مدت 15 دقیقه بجوشانید. بعد از 15 دقیقه آنها را از روی حرارت‌ بردارید و بهمدت چهار روز به همان صورت در جایی بگذارید بماند. بعد از چهار روز محلول را صاف کرده و داخل شامپو بریزید و هر بار سر خود را با آن شست‌وشو دهید.

2-ماسک شیر و جو ضد ریزش مو  :

یک قاشق غذاخوری آرد جو + یک قاشق غذاخوری روغن بادام+ یک قاشق غذاخوری شیر را مخلوط کنید و خمیر حاصل را روی سر بمالید. بعد از دو دقیقه با آب و شامپو بشویید.

3-ماسک تخم‌مرغ و چای سبز (دم‌کرده) برای افزایش جریان خون پوست سر:

یک عدد تخم‌مرغ کامل را با چنگال بزنید. سپس یک قاشق غذاخوری چای سبز دم‌کرده + یک قاشق غذاخوری پودر خردل را با آن مخلوط کرده و به موها بمالید. پس از 20 دقیقه با آب و شامپو موهای خود را بشویید.

4-ماسک تخم‌مرغ و آب سیب‌زمینی:

آب سه عدد سیب‌زمینی را بگیرید، یک عدد تخم‌مرغ و یک قاشق غذاخوری عسل را با آن مخلوط کرده و روی موها بمالید؛ بعد از 15 دقیقه می‌توانید موهای خود را بشویید.

5-ماسک تخم‌مرغ و ماست:

یک عدد تخم‌مرغ + دو قاشق غذاخوری ماست ساده+ یک قاشق غذاخوری روغن خردل+ یک قاشق غذاخوری آبلیمو را مخلوط کرده و روی موها بمالید. پس از 30 دقیقه با آب محلول را از روی سر خود بشویید.

مطالب مرتبط :

جالب‌ترین ریشه گیاه برای درمان ریزش مو..

توصیه‌هایی برای جلوگیری از ریزش مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ