تاثیر اپتی ویژن بر مشکلات چشمی دیابتی‌ها (رتینو پاتی دیابتی)

آبا دارو طب: دیابت زمانی رخ می‌دهد که بدن قادر به تولید میزان کافی هورمون انسولین نباشد یا اثر انسولین تولید شده کاهش یافته است.انسولین در بدن با استفاده از غذاهایی که فرد می‌خورد تنظیم می‌شود. بدن افراد دیابتی قادر به تنظیم میزان قند و دیگر کربوهیدرات‌های مورد‌نیاز به روش معمول نیست.

نیچرز اونلی:

دیابت زمانی رخ می‌دهد که بدن قادر به تولید میزان کافی هورمون انسولین نباشد یا اثر انسولین تولید شده کاهش یافته است. انسولین در بدن با استفاده از غذاهایی که فرد می‌خورد تنظیم می‌شود. بدن افراد دیابتی قادر به تنظیم میزان قند و دیگر کربوهیدرات‌های مورد‌نیاز به روش معمول نیست. آمار جهانی نشان می‌دهد از هر 25نفر یک نفر مبتلا به دیابت است که این آمار در مناطق جنوب آسیا بیشتر درگیری چشمی بر اثر دیابت دارند. البته عده زیادی هم رتینوپاتی خفیف دارند و ممکن است هرگز میزان دید و بینایی تحت‌تاثیر قرار نگیرد.

نقش اپتی ویژن در دیابتی‌ها چیست؟
برای سن‌های بالاتر مخصوصا برای افرادی که به بیماری دیابت دچار هستند، اکثرشان از این موضوع آگاه نیستند که دیابت ممکن است به چشمان‌شان آسیب برساند. زمانی متوجه این مشکل می‌شوند که دیگر دیر شده است. اپتی ویژن قند‌خون در مویرگ‌ها را پایین می‌آورد و باعث بهبود رسیدن مواد غذایی به شب کیه چشم می‌شود و در‌نتیجه از دیابت رتینوپاتی پیشگیری می‌کند. همین‌طور وجود لوتئین در بهبود سلامت مکولا در بیماران رتینوپاتی لازم و ضروری است.

آبا دارو طب (نماینده رسمی نیچرز اونلی):

شما می توانید برای ارتباط با آبا دارو طب با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188344319

02188344320

آدرس: خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک ۱۱۶

وب سایت: naturesonly.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ