فیلر و ایمپلنت برای برجسته‌ کردن لب‌ها

داشتن لب‌های برجسته همواره برای خانم‌ها دارای جذابیت بوده.

داشتن لب‌های برجسته همواره برای خانم‌ها دارای جذابیت بوده. خبر خوب آن است که عمل‌های مربوط برجسته کردن لب‌ها عموماً غیر‌تهاجمی (non-invasive) بوده و ارزش آن را دارند که برایشان هزینه کنید.
اما چطور بین گزینه‌های مختلف موجود باید بهترین گزینه را با توجه به هدفی که مد نظر دارید انتخاب کنید؟
۱- فیلرها (پُرکننده)
این محصولات قدیمی یکی از پایه‌ترین روش‌های حجم‌دهی لب‌ها هستند. تزریق این مواد بسیار آسان و عموماً بدون درد است. یکی از مزیت‌های فیلرها این است که آنها می‌توانند علاوه بر افزایش حجم، فرم لب‌ها را نیز به شکل دلخواه تغییر دهند. تنها عیب این محصولات عمر کوتاه آن‌هاست. برای اینکه همیشه از آثار فیلرها بهره‌مند شوید نیاز است تا تزریق را هر ۶ تا ۸ ماه تکرار کنید.
2- ایمپلنت‌ها
اگر به دنبال چیزی هستید که طول عمر بیشتری داشته باشد می‌توانید از ایمپلنت‌ها سیلیکون که دائمی هستند استفاده کنید. گرچه ایمپلنت‌ها عمل افزایش حجم را به خوبی انجام می‌دهند، اما قادر نیستند تا به لب‌ها فرم دلخواه دهند. ایمپلنت‌ها معمولاً توسط کسانی استفاده می‌شود که نمی‌خواهند هر چند ماه یکبار دوباره به کلینیک زیبایی مراجعه کنند. در صورتی که از نتیجه عمل ایمپلنت راضی نباشید می‌توان آن را به آسانی خارج ساخت.
3- ایمپلنت‌ + فیلر
گرچه برخی از پزشکان از استفاده همزمان فیلر و ایمپلنت امتناع می‌کنند، اما برخی از متخصصان می‌توانند عمل ایمپلنت را انجام داده و سپس روی آن فیلر را تزریق کنند. در این صورت از مزایای هر دو روش بهره خواهید برد: به این صورت که ایمپلنت حجم‌دهی را انجام داده و فیلر به فرم بهتر لب‌ها کمک می‌کند. در صورتی که تصمیم گرفتید از ادغام این دو روش استفاده کنید بهتر است تزریق فیلر را به جراحی بسپارید که عمل ایمپلنت شما را قبلاً انجام داده است.

آیا رژلب‌های حجم‌‌دهنده التهاب می‌آورند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ