۵ باور غلط درباره‌ی بوتاکس

mousavi
بوتاکس یکی از شناخته‌شده‌ترین درمان‌ها در دنیاست، اما هنوز درباره‌ی تغییراتی که می‌تواند انجام دهد و یا نمی‌تواند، باورهای غلطی وجود دارد.

بوتاکس یکی از شناخته‌شده‌ترین درمان‌ها در دنیاست، اما هنوز درباره‌ی تغییراتی که می‌تواند انجام دهد و یا نمی‌تواند، باورهای غلطی وجود دارد. در این‌جا به چند مورد از این باورها اشاره می‌کنیم:
باور غلط: بهترین زمان برای بوتاکس، زمانی است که چین و چروک نمایان می‌شود
حقیقت: بهتر است بوتاکس در قالب اقدامی پیشگیرانه استفاده می‌شود. اگر بخواهیم تا زمان بروز چین و چروک‌ها منتظر بمانیم، به این معناست که صاف کردن یا از بین بردن آن‌ها دوباره دشوار خواهد بود.
باور غلط: اگر تزریق بوتاکس را متوقف کنید، باعث بدتر شدن چین و چروک‌ صورت‌تان می‌شود
حقیقت: اگر بوتاکس را متوقف کنید، چین و چروک‌ها به همان شکلی که سابق بودند برمی‌گردند. در واقع بوتاکس مانع از بدتر شدن چین و چروک‌ها می‌شود. اگر به ناگهان تصمیم بگیرید که درمان را متوقف کنید، تأثیر آرام‌بخش بوتاکس از بین رفته و چین و چروک‌ صورت‌تان دوباره خود را نشان می دهند.
باور غلط: هرگز برای بوتاکس جوان نیستید
حقیقت: البته سن تنها یک عدد است، اما اگر شما یک نوجوان باشید، احتمالا پزشکتان می‌گوید که برای این عمل مناسب نیستید. یک فرد ۱۸ ساله سوال‌ کرد که آیا برای تزریق بوتاکس به خط و خطوط زیر چشمش، زمان مناسبی است یا نه. و اکثر دکترها با انجام بوتاکس موافق بودند.
باور غلط: بوتاکس فقط برای رفع چین و چروک است
حقیقت: بوتاکس صرفا یک عمل زیبایی نیست. در واقع تزریق بوتاکسی برای درمان میگرن، از طریق کاهش کشیدگی و فشار ماهیچه‌ها و ایجاد فشار کمتر بر سیستم عصبی کاربرد دارد. در پاره‌ای موارد برای درمان تعرق زیاد، از طرق مسدود کردند غدد تولید‌کننده‌ی عرق هم بسیار موثر خواهد بود.
آیا بوتاکس به کاهش وزن کمک می‌کند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ