معجون معجزه گر برای سرطان

mousavi
دومین عامل مرگ و میر در بین زنان، سرطان و شایع ترین آن سرطان سینه است.با توجه به اهمیت این موضوع مهم تصمیم گرفتیم با معرفی این نوشیدنی در جهت اطلاع رسانی و پیشگیری از ابتلا به این سرطان و و درمان دیگر امراض با کمک شما دوستان عزیز قدمی موثر برداشته باشیم.

طرز تهیه این نوشیدنی ترکیبی معجزه گر..

  • یک لیمو با پوست ،( بزرگ یا کوچک فرقی نمی کند)
  • یک گوجه فرنگی متوسط
  • هندوانه به اندازه یک لیوان

ابتدا :لیمو با پوست، گوجه فرنگی و هندوانه را در مخلوط کن، میکس کرده و سپس یک روز در میان به مدت یکماه نوش جان کنید ،بهتر است این معجون را ناشتا میل کنید،

*کوکوریتاسین و کارتنوئید ،ترکیباتی بسیار فعال و قوی در هندوانه است.که این ترکیبات به عنوان محرکی برای مرگ سلولی و منبعی غنی از ترکیبات علیه سرطان سینه است. و شما را در مقابل ابتلا به این سرطان محافظت میکند.و لیکوپن قوی موجود در هندوانه ی قرمز خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی فوق العاده ای دارد.و طبق تحقیقات انجام شده لیکوپن در مقابل سرطان پروستات بسیار موثر است.

*گوجه فرنگی نیز منبع بسیار خوبی از ملاتونین است که با روش متفاوت از جمله کاهش تولید استروژن، باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه می شود.

*لیمونوئید و خواص موجود در لیموترش مانع از پیشرفت انواع سرطان ها در انسان ها است.

بنابراین ترکیبات اکسیدانی قوی هم زمان این گیاهان با هم بصورت نوشیدنی ذکر شده برای جلوگیری و کاهش سرطان پروستات و سینه فوق العاده مفید است. اما دوستان عزیزی که مبتلا به این بیماری هستید ،این دارو کمک به بهبودی حال شما عزیزان می کند و اگر داروی خاصی تحت نظر پزشک معالج مصرف می کند لطفا صرفا به دلیل قدرتمند بودن این نوشیدنی آن را قطع نکنید،امیدوارم باعنایت خداوند و این نوشیدنی و کمک پزشکان مربوطه، هرچه زودتر همه بیماران سرطانی شفای عاجل نصیبشان شود..آمین

اما معجزه ی این نوشیدنی به اینجا ختم نمی شود. این نوشیدنی خواص بسیار خاصی دارد از جمله :

*سرطان روده ی بزرگ: ترکیب اسید فولیک و دیگر ویتامین های ضروری موجود در هندوانه،لیموترش وگوجه فرنگی، نقش بسیار مهمی در خطر ابتلا و کاهش سرطان روده ی بزرک دارد.

*جلوگیری از ورم مفاصل: محتوای بتاکاروتن و ویتامین C بالای این نوشیدنی برای رفع التهاب بسیار موثر است که در شرایطی مانند آرتروز و درد مفاصل به بدن کمک چشمگیری می کند.

*پاکسازی کلیه ها: هندوانه و لیمو ،گوجه فرنگی هم زمان بصورت میکس شده ، یک پاک کننده قوی و داروی طبیعی برای مشکلات کلیوی و مثانه است،

همچنین ترکیبات این نوشیدنی قدرتمند به شما در تنفس راحت تر به علت ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در آنها ،تامین و نگهداری آب بدن و جلوگیری از سکته ی مغزی به علت اسید فولیک موجود در آنها، جلوگیری از بیماری های قلبی با کاهش فشار خون و جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول وکمک به سیستم گوارشی، کاهش کلسترول بد خون، دارا بودن خاصیت ضد التهابی کمک کرده و ایت ترکیبات قوی منبعی عظیم از آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن را تامین می کند

منبع: پارسینه

مطلب مرتبط: 

خاصیت معجزه‌آسای عصاره‌‌ هسته‌ انگور در درمان سرطان روده‌‌ بزرگ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مریم

مریم

1395-02-02 - 05:17 پاسخ

سلام. وقت بخیر. ببخشید مخلوط لیمو و گوجه و هندوانه با هم سازگاری دارن؟ چون مطلب دیدم که گوجه ولیمو با هم نمیسازن. ممنون میشم جواب بدین.

admin

admin

1395-02-02 - 05:17

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر

می توانید روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21

ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید