تشخیص سرطان پستان در آزمایشگاه فوق تخصصی صاحبقرانیه

mousavi
هادی یزدانی مدیر داخلی آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی صاحبقرانیه: سرطان پستان و تخمدان در خانم‌ها بسیار اهمیت دارد و بسیار دیده می‌شود.

آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی صاحبقرانیه

سرطان پستان و تخمدان در خانم‌ها بسیار اهمیت دارد و بسیار دیده می‌شود. سرطان پستان با درد پستان و بزرگ و کوچک بودن سینه و برآمدگی و یا زخیم شدن سینه، تغییررنگ و یا شکل سینه، تغییر رنگ و ایجاد جوش یا چروکیدگی سینه ظاهر می ­شود. با دیدن هریک از علائم زیر به پزشک مراجعه کنید با معاینه بالینی، روش تشخیصی مناسب را برای شما تجویز کند. این بیماری به روش­های سونوگرافی،MIR و نمونه ­برداری قابل تشخیص است، که بهتر است خود سرانه اقدام به تشخیص بیماری نکنید و حتما با پزشک مشورت کنید. در صورت تشخیص پزشک با انجام آزمایش خون و با دستگاه در عرض کمتر از دو ساعت می ­توان سرطان را تشخیص داد. درمان این نوع از سرطان هم با استفاده از پرتو درمانی، درمان به وسیله شیمی درمانی و هورمون درمانی است که گاهی هم جراح مجبور به برداشتن سینه می­ شود. در درمان بیماری، زمان شروع درمان بسیار موثر است و عدم درمان به موقع ممکن است، بیماری به کبد و ریه و استخوان­ها هم برسد و قسمت­های دیگر را  نیز درگیر بیماری کند. بهتر است در صورت داشتن علائم سریعا به پزشک مراجعه کنید و آزمایش­های دقیق را انجام دهید.

آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی صاحبقرانیه

با 17 سال سابقه، دارای ایزو 9001 در مدیریت کیفیت است. در این آزمایشگاه نمونه گیری در منزل با هماهنگی قبلی نیز انجام می‌شود. شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122802019

 آدرس: چهارراه فرمانیه- روبه روی باشگاه فرمانیه-ساختمان پزشکان 222- طبقه 2 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
فرناز

فرناز

1394-09-27 - 19:00 پاسخ

با سلام خدمت شما سرور گرامی لطفا بفرمایید که تخم کتان برای کیست سینه خوبه با تشکر از وب سات خوبتون

admin

admin

1394-09-27 - 19:00

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی  تخم کتان به لینک زیر مراجعه فرمایید :

همه چیز درباره تخم کتان

همه چیز درباره روغن تخم کتان

همه چیز درباره خواص تخم کتان