لیزر آلکس چرا حرف اول را می‌زند؟!

mousavi
کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته: امروزه لیزر آلکس به‌عنوان بهترین‌، موثرترین و سریع‌ترین روش از بین بردن موهای زائـد جای خود را در سراسر دنیا باز کرده اسـت. اشـعه لیزر بدون آنکه به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست شده و جذب فولیکول‌های ‌مو می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته:

امروزه لیزر آلکس به‌عنوان بهترین‌، موثرترین و سریع‌ترین روش از بین بردن موهای زائـد جای خود را در سراسر دنیا باز کرده اسـت. اشـعه لیزر بدون آنکه به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست شده و جذب فولیکول‌های ‌مو می‌شود. در طول درمان با لیزر، پوست توسط یک سیستم خنک‌کننده محافظت می‌شود. لیزر آلکساندریت حاوی یک سیستم خنک‌کننده است و باعث می‌شود بیمار احساس درد و ناراحتــی نکند.

در چه مناطقی از بدن از لیزر می‌توان استفاده کرد؟

صورت، چانه، گردن، گونه‌ها، ابرو، پیشانی، گوش، سینه، شکم، زیر بغل، ساعد، بازوها، شانه‌ها، ساق پا، ران، کشاله ران و بیکینی

مزایای استفاده از لیزر آلکساندریت چیست؟

لیزر آلکس موثرترین روش موجود برای رهایی از معضل موی زائد است که هیچ محدودیت سنی ندارد و بسیار موثرتر از دستگاه IPL ‌است. همچنین باعث کاهش شدید تراکم موهای زائد می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته:

خدمات کلینیک پوست، مو و لیزر وارسته تحت نظر دکترشمس (پزشک متخصص) عبارتند از:

لیزر موهای زاید صورت و بدن با آخرین ورژن لیزر الکساندریت، کاشت مو با روش های FUT,FIT, و ترکیبی، رفع غبغب و چاقی موضعی و جوانسازی پوست با جدید ترین  دستگاه RF، برداشتن خال و زایده های پوستی با RF سرجیکال بدون خونریزی و بخیه، رفع اسکارهای جراحی جای جوش و منافذ پوستی، رفع چاقی شکم بازو و ران و غبغب بوسیله لیپولیز، درمان کاهش وزن به روش لاپاراسکوپی و جراحی، قطعی ترین روش کاهش سایز (در یک جلسه)، جدیدترین دستگاه لیفتینگ صورت بدون جراحی، مامو پلاستی و انجام پروتز سینه، تزریق ژل و چربی و بوتاکس، معجزه درمان با روش سلول درمانی PRP، مزوتراپی کلاسیک و جوانسازی، کاهش وزن به روش کرایولیپولیز و کاویتیشن، جدید ترین پکیج رفع ریزش و رویش مجدد مو، کلیه خدمات skin care (پاکسازی، آبرسانی میکرودرم و رفع جوش های سرسیاه و …)، رفع چین چروک صورت، خط اخم و خنده در یک جلسه، رفع تیرگی دور چشم و جوانسازی پوست صورت و درمان پیری دست و درمان تعریق زیر بغل

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122558602

تلفن: 02122558718

موبایل: 09337262028

آدرس: تهران تقاطع دولت و کاوه ابتدای خیابان وارسته جنب فروشگاه سیسیلی ساختمان وارسته پلاک 49 طبقه دوم واحد 7

وب سایت: www.drshamsclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ