تکنیک جراحی کاشت مو به چه صورت است؟

zahra
دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو: کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک‌تک از ناحیه اهدا کننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند.

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک‌تک از ناحیه اهدا کننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به‌صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند. به علاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و پوشاندن محل زخم‌های ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است.

در هر پیاز مو یک تا ۴‌رشته مو رشد می‌کند. امروزه در پیشرفته‌ترین روش‌های کاشت مو، پیاز مو را دست نخورده انتقال می‌دهند. نتیجه این کار ظاهر طبیعی‌تر از موهای کاشته شده‌ است. این روش کاشت Follicular Unit Transplantation یا به‌صورت کوتاه شده FUT نامیده می‌شود. موهای اهدایی به دو روش کاملا‌‌‌‌ متفاوت جمع‌آوری می‌شوند.

این جراحى در کلینیک آى‌سى‌سى (پایتخت زیبایى ایران) توسط متخصص پوست و مو، دکتر وحید ظفرمند انجام مى‌پذیرد.

جهت تعیین وقت مشاوره رایگان با شماره ٠٢١٢٦٧٦٩٢٠٠ تماس بگیرید.

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

پایتخت زیبایی ایران (icc) با حضور برترین متخصصین خاورمیانه شامل: فوق تخصص جراحى پلاستیک، متخصص جراحى عمومى، متخصص پوست و مو، متخصص جراح فک و صورت، جراح، دندانپزشک زیبایى و ایمپلنتولوژیست، متخصص زنان و زایمان و به مدیریت دکتر مرتضی نجفی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. همچنین پایتخت زیبایی ایران، برترین دستگاههاى روز دنیا را نیز به خدمت گرفتند تا هر آنچه از پزشکى زیبایى مى‌خواهید در یک مجموعه در کنار هم داشته باشید.

شما عزیزان می‌توانید جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126769200

02126769300

02126769400

02126769500

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، بین سلیمی جنوبی و طالقانی، پلاک 50/1، (طبقه فوقانی هایپر میوه)، واحد 402

وب سایت: ircosmetic.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ