پوستی بدون چروک و لک با ۳ ترفند

mousavi
الو دکتر به شما در این مطلب موادی را معرفی می‌کند که در همه خانه‌ها وجود دارد، پس فرصت را از دست ندهید و از همین امروز از پوست‌تان درمقابل پیری محافظت کنید.

احساس می‌کنید که پوست‌تان طراوت گذشته خود را از دست داده است و به دنبال یک راه‌حل خوب هستید، قبل از اینکه یک کرم گران قیمت بخرید، به پیشنهادهای ما نگاهی کنید.چه بخواهید چه نخواهید پوست شما هرروز که می‌گذرد در حال پیر شدن است و طراوت و تازگی روزگار جوانی خود را از دست می‌دهد.حالا اگر بتوانید درخانه و با هزینه‌ای کم چنین کرم‌هایی را بسازید تا حد زیادی به پوست‌تان کمک و از پوست خود درمقابل پیری محافظت کرده‌اید تا گردپیری دیرتر روی آن بنشیند. 

الو دکتر به شما در این مطلب موادی را معرفی می‌کند که در همه خانه‌ها وجود دارد، پس فرصت را از دست ندهید و از همین امروز از پوست‌تان درمقابل پیری محافظت کنید.

مبارزه با چروک‌های ریز

ژل آلوورا:کافی است یک برگ آلوورا تازه را برش بزنید و سپس ژل درون آن را بیرون بیاورید، این ژل می‌تواند به عنوان یک کرم ضدچروک موثر باشد.

برای کاهش خطوط ریز صورت: شما باید مقداری خرده نان را با شیر و مقداری روغن بادام شیرین مخلوط کنید تا این مخلوط حالت چسبی شکل پیدا کند. سپس این مخلوط چسبی شکل را روی یک گاز قرار دهید و این گاز را حدود 15 دقیقه روی خطوط ریز به وجود آمده صورت‌تان قرار دهید.

یک ماسک مفید دیگر برای مبارزه با خطوط ریز، استفاده از مخلوط جو و سفیده تخم‌مرغ است. این مخلوط هم باید حالت چسبی داشته باشد، البته جوانه گندم نیز بسیار مفید است.

ماسک سیب زمینی: مقداری سیب زمینی رنده شده را با مقداری دم کرده بابونه مخلوط کنید تا حالت چسبی شکل پیدا کند، سپس این مخلوط را حدود 15 دقیقه روی صورت‌تان بگذارید و سپس با آب گرم آبکشی کنید.

با هویج چروک‌‌ها را کمرنگ کنید

لوسیون هویج: هویج دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می‌تواند به پوست شما کمک کند تا از خود در مقابل پیری محافظت کند برای این‌کار در یک مخلوط کن مقداری آب و یک هویج بیندازید و خوب به هم بزنید تا این مخلوط حالت لوسیونی پیدا کند، سپس این لوسیون را با پنبه به صورت‌تان بمالید.

: نصف یک آووکادو را پوست بکنید و سپس آن را بکوبید تا حالت پوره پیدا کند. بعد یک قاشق غذاخوری آبلیمو به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. حالا یک سفیده تخم‌مرغ را به این مخلوط اضافه کنید تا مخلوط شما حالت چسبی پیدا کند. بعد این مخلوط را حدود 20 دقیقه روی صورت‌تان بگذارید بعد از آن صورت‌تان را با آب گرم آبکشی کنید و بعد از آن دوباره با آب سرد صورت‌تان را بشویید.

لکه‌گیری صورت

پاک کردن لک‌ها: روزانه حداقل 2 بار به صورت‌تان و به خصوص لک‌ها آبلیمو بمالید. همچنین می‌توانید از کرم ماست و عسل نیز استفاده کنید (مقدار مساوی از  هر دو  را مخلوط کنید). این کرم را روزانه یک بار به مدت نیم ساعت به صورت‌تان بمالید. مالیدن روغن کرچک نیز می‌تواند لکه‌ها را کمرنگ کند.

پیاز قرمز: اثرات پیاز قرمز بسیار به لیمو شبیه است چون به میزان کافی اسید برای تاثیر گذاشتن روی پوست دارد. پیاز را به صورت نیم دایره برش نازک بزنید و سپس این برش‌ها را روی جاهایی از پوست‌تان که دارای لک‌های بیشتری است بمالید. توجه کنید که حتما آب پیاز به خوبی روی پوست‌تان باقی بماند. اجازه دهید این آب حدود یک ساعت روی پوست باقی بماند و سپس پوست را آب بکشید. شما باید این کار را 4 تا 6بار در هفته تکرار کنید.

منبع:alodoctor.com

روش های دیگر درمان چروک

این کار شما را 10 سال جوان تر نشان می دهد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ