700 تا 1500 کالری بسوزانید، تنها با 20 دقیقه تمرین

mousavi
رویای بسیاری از افراد این است که در زمان کم و با تمرینات بسیار کارآمد اندام خود را فرم داده و بدن محکمی داشته باشند، عضلات کمرشان را تقویت کنند، توان بدنی شان را بالا ببرند و همواره در حرکت و سالم باشند. آیا رویای شما نیز چنین است؟

مجموعه ایکس بادی ایران:

رویای بسیاری از افراد این است که در زمان کم و با تمرینات بسیار کارآمد اندام خود را فرم داده و بدن محکمی داشته باشند، عضلات کمرشان را تقویت کنند، توان بدنی شان را بالا ببرند و همواره در حرکت و سالم باشند. آیا رویای شما نیز چنین است؟ پس یک وقت برای تست رایگان دستگاه بگیرید و ابداعی در زمینه تناسب اندام را تجربه کنید. چرا با که تمرینات بدنی زود بازده و کارآمد ما، میتوانید تنها با 20 دقیقه تمرین، 700 تا 1500 کالری بسوزانید و به رویایتان برسید. با تمرینات شخصی که براساس خواسته های شخصی شما تنظیم می شود و انجامشان نیازمند زمان کوتاهی است.

EMS، ابداعی نوین در زمینه تناسب اندام 

EMS به معنای برانگیختگی الکتریکی عضلات و بدون شک ابداعی نوین در زمینه تناسب اندام است. در کوتاه ترین زمان می توانید تمام اندام های بدن را تمرین بدهید که این تمرینات نه تنها ستون فقرات را قوی می کنند، بلکه اندام شما را فرم داده، توان استقامتی و متابولیسم بدنتان را افزایش می دهد و شما را برای کارهای روزمره آماده می کند. این تمرین بر پایه اصل طبیعت بدن است.

با عملکرد این روش بیشتر آشنا شوید:

هر حرکتی که شما انجام می دهید، توسط یک ضربه بیوالکتریکی فرستاده شده از مغز تولید می شود. در هنگام انجام تمرینات EMS این ضربه طی یک عملکرد خاص که مجهز به الکترود است، مستقیما به گروه های عضلانی اصلی وارد می شود. این ضربه عضلات را فعال و منقبض می کند و بدین صورت مانند بالابرنده اصل طبیعت عمل می کند.

EMSدر مقابل تمرینات سنتی تا 18 برابر کارآمدتر است!

ورزشکاران ورزش های رقابتی، محققان ورزشی و فیزیوتراپ ها از سال ها پیش جهت افزایش قدرت و سرعت بخشی به فرآیند احیای بدن از این حقیقت استفاده می کنند. تنها 20 دقیقه در هفته کافی است، تا شاهد سرعت نتایج تمرینات خود باشید. نتایجی که قبلا باید برای رسیدن به آنها ساعت های طولانی را در باشگاه ورزشی می گذراندید، ولی اکنون با EMS این نتایج را تنها پس از چند هفته می بینید و احساس می کنید. برتری بزرگ EMS-Training در این است که همه گروه های عضلانی حتی عمیق ترین عضلات ثابت بدن، که در تمرینات ورزشی سنتی به سختی قابل دسترسی هستند، به طور همزمان تمرین داده می شوند. بررسی های دانشگاه تربیت بدنی شهر کلن ثابت کرده اند که EMS در مقابل تمرینات سنتی تا 18 برابر کارآمدتر است. چرا که تمرینات ما در زمان کمتر نتایج بیشتری دارند!

مجموعه ایکس بادی ایران:

مجموعه ایکس بادی ایران به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایکس بادی و اولین مجموعه کاملا حرفه ای و پیشرفته در ایران در جهت ارائه امکانات و خدمات با مدرن ترین تجهیزات به ایرانیان دایر گردید. 15 مربی دارای تخصص در زمینه تربیت بدنی و پزشکی که دوره لازم جهت ارائه خدمات به عزیزان را در مجموعه ایکس بادی ایران طی کرده اند. همچنین بیش از 400 کاربر و مشترک که به عنوان بخش اصلی خانواده ایکس بادی در حال استفاده از خدمات و سرویس های این مجموعه هستند. 

شما می توانید جهت ارتباط با مجموعه ایکس بادی، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

شعبه 1 : پاسداران، بوستان نهم، ساختمان آوین

تلفن: 26651267-021

شعبه 2 : فرشته، خزر شمالی

تلفن: 22649375-021

شعبه 3 : فرمانیه، بلوار اندرزگو 

تلفن: 26769846-021

شعبه 4 : جردن، بلوار مینا

تلفن: 88881132-021

شعبه 5 : سهروردی شمالی، هویزه غربی

تلفن: 88748354-021

شعبه 6 : شهرک غرب، سیمای ایران

تلفن: 26768073-021

وب سایت: xbody-iran.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ