مجهزترین استودیو های لاکچری لاغری در ایران

mousavi
مجموعه ایکس بادی ایران: کارکرد کلیه عضلات به صورت همزمان موجب به این می شود که زمان انجام تمرینات به 20 دقیقه کاهش یافته در حالی که بیشترین بازدهی را در بر داشته است. از مهمترین نتایج بدست آمده در این پروسه اثرات شگفت انگیز سوخت وساز بدن و مصرف کالری در کوتاه ترین زمان است.

مجموعه ایکس بادی ایران:

برتری بزرگ EMS-Training در این است که همه گروه های عضلانی حتی عمیق ترین عضلات ثابت بدن، که در تمرینات ورزشی سنتی به سختی قابل دسترسی هستند، به طور همزمان تمرین داده می شوند. کارکرد کلیه عضلات به صورت همزمان موجب به این می شود که زمان انجام تمرینات به 20 دقیقه کاهش یافته در حالی که بیشترین بازدهی را در برداشته است. از مهمترین نتایج بدست آمده در این پروسه اثرات شگفت انگیز سوخت و ساز بدن و مصرف کالری در کوتاه ترین زمان است. این یک ابزار بسیار موثر برای کاهش وزن و حذف چربی ها است.

بازدهی در این روش به چه صورت است؟

  • هر جلسه تمرین در ایکس بادی برابر با 3 جلسه تمرین با دستگاه های بدنسازی
  • سوزاندن 700 تا 1500 کالری در 20 دقیقه
  • تضمین کاهش وزن و لاغری سریع
  • تضمین رشد عضلات و فرم دهی بدن
  • از بین بردن سلولیت و واریس پاها وکمر درد
  • فیزیوتراپی و بازپروری سریع 

در مورد خدمات EMS توضیح می دهید:

EMS یا به عبارتی (الکتریکال ماسل استیمولیشن) به عنوان یک متد آموزشی و به عنوان یک ابزار زیبایی اندام استفاده می شود . پالس ها توسط یک دستگاه تولید و از طریق تحویل الکترود بر روی پوست به طور مستقیم و در نتیجه باعث تحریک درعضلات می شود . این امر کاملا طبیعی است و هیچ گونه اثرات جانبی ندارد. 

مژده به افرادی که تمایل به گرفتن نمایندگی ایکس بادی دارند…

مجموعه ایکس بادی ایران به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایکس بادی در ایران به عزیزانی که تمایل به فعالیت در این زمینه و خدمت به هموطنان عزیز را دارند بر اساس شرایط و ضوابط این شرکت اقدام به اعطای نمایندگی می کند . شایان ذکر است که با اخذ این مجوز شما به خانواده ایکس بادی پیوسته و علاوه بر رعایت کلیه قوانین از خدمات این مجموعه بهره مند می شوید.

مجموعه ایکس بادی ایران:

مجموعه ایکس بادی ایران به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایکس بادی و اولین مجموعه کاملا حرفه ای و پیشرفته در ایران در جهت ارائه امکانات و خدمات با مدرن ترین تجهیزات به ایرانیان دایر گردید. 15 مربی دارای تخصص در زمینه تربیت بدنی و پزشکی که دوره لازم جهت ارائه خدمات به عزیزان را در مجموعه ایکس بادی ایران طی کرده اند. همچنین بیش از 400 کاربر و مشترک که به عنوان بخش اصلی خانواده ایکس بادی در حال استفاده از خدمات و سرویس های این مجموعه هستند. 

شما می توانید جهت ارتباط با مجموعه ایکس بادی، با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

شعبه 1 : پاسداران، بوستان نهم، ساختمان آوین

تلفن: 26651267-021

شعبه 2 : فرشته، خزر شمالی

تلفن: 22649375-021

شعبه 3 : فرمانیه، بلوار اندرزگو 

تلفن: 26769846-021

شعبه 4 : جردن، بلوار مینا

تلفن: 88881132-021

شعبه 5 : سهروردی شمالی، هویزه غربی

تلفن: 88748354-021

شعبه 6 : شهرک غرب، سیمای ایران

تلفن: 26768073-021

وب سایت: xbody-iran.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ