با آر‌اف فراکشنال چطور جوانی‌مان را بازپس بگیریم؟

دکتر محبوبه مرادی حقیقت، پزشک پوست و مو: هدف از جوانسازی با کمک روش‌های نوین این است تا بتوانیم تا‌حدودی گذر ردپای زمان را روی چهره‌ها به تعویق بیندازیم. برای رسیدن به این هدف می‌توانیم از روش‌های متفاوتی استفاده کنیم. به‌عنوان مثال آر‌اف فراکشنال، مزوتراپی، لیفتینگ با نخ، لیزردرمانی و... جزء روش‌های رایج برای انجام جوانسازی هستند.

دکتر محبوبه مرادی حقیقت، پزشک پوست و مو:

هدف از جوانسازی با کمک روش‌های نوین این است تا بتوانیم تا‌حدودی گذر ردپای زمان را روی چهره‌ها به تعویق بیندازیم. برای رسیدن به این هدف می‌توانیم از روش‌های متفاوتی استفاده کنیم. به‌عنوان مثال آر‌اف فراکشنال، مزوتراپی، لیفتینگ با نخ، لیزردرمانی و… جزء روش‌های رایج برای انجام جوانسازی هستند. 

آر‌اف فراکشنال:

سلول‌ها با سرعت کمتری تکثیر می‌شوند و غشای میانی پوست به‌تدریج باریک می‌شود. سلول‌های چربی زیر غشای میانی تدریجا کاهش می‌یابد. نازک‌تر شدن پوست آن را نسبت به صدمات و تخریبات آسیب‌پذیرتر می‌کند. توانایی پوست برای ترمیم خود هم کاهش می‌یابد، از این رو زخم‌ها کندتر التیام می‌یابند. اتفاق مهم دیگری که با گذر زمان رخ می‌دهد این است که کلاژن کاهش پیدا می‌کند. کلاژن  نوعی پروتئین است که در لایه  داخلی پوست جای دارد و سبب حفظ جوانی و سفتی پوست می‌شود. اگر به هر  علتی تولید آن کاهش یابد، شاهد به‌وجود آمدن چین و چروک‌های پوست به‌ویژه در جاهای حساس پوست خواهیم بود. دستگاه آراف فراکشنال با عملکردی که دارد، می‌تواند تاحدودی این کلاژن از دست رفته را بازگرداند.

با انواع آر‌اف آشنا شوید!

دو مدل آر‌اف وجود دارد، یکی سوزنی است و دیگری بدون سوزن است. عملکرد مدل سوزن‌دار آن به این صورت است که سوزن‌های بسیار ظریف وارد پوست می‌شود که بین آنها امواج رادیویی مبادله می‌شود این مساله باعث ایجاد گرما در بخش درم پوست می‌شود که این گرما باعث ایجاد کلاژن جدید و انقباض کلاژن‌های قدیمی می‌شود. همچنین از طرفی آر‌اف فراکشنال کلاژن‌های دفرمه را شکل‌دهی می‌بخشد. آر‌اف بدون سوزن هم همین عملکرد را دارد و برای افرادی استفاده می‌شود که ترس از سوزن دارند. البته جواب‌دهی آر‌اف فراکشنال سریع‌تر از آر‌اف میداس است به‌طوری که آر‌اف فراکشنال طی دو تا سه جلسه می‌تواند شما را به نتیجه نهایی نزدیک‌تر کند.

دکتر محبوبه مرادی حقیقت، پزشک پوست و مو:

 برای ارتباط می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122666825

02122666732

 آدرس: مقدس اردبیلی، بین کیهان و پسیان، جنب بانک آینده، پلاک 50، طبقه 3، واحد 10 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ