به جای تاتو ابرو بکارید

کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان: کاشت و پیوند ابرو امروزه یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها و حتی عده‌ای از آقایان است و به‌دلیل سوالات بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد بهتر است به توضیحاتی در این زمینه توجه کنید.

کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان:

کاشت و پیوند ابرو امروزه یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها و حتی عده‌ای از آقایان است و به‌دلیل سوالات بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارد بهتر است به توضیحاتی در این زمینه توجه کنید.

کاشت و پیوند ابرو دقیقا شبیه کاشت مو است یعنی برای کاشت ابرو از بافت‌های پشت سر برداشته می‌شود. به لحاظ اینکه بافت‌های برداشته شده باید به‌صورت گرفت‌های یکی (فولیکول‌های تک‌مویی) کاشته شوند بهتر است کاشت ابرو به‌صورت جراحی انجام شود (در‌صورتی که این عمل به‌صورت غیر‌جراحی انجام شود لازم است بافت‌ها بعد از برداشت حتما زیر میکروسکوپ منتقل شده و به گرفت‌های یک تبدیل شوند).

در کاشت ابرو دقت و ظرافت حرف اول و آخر را می‌زند. به لحاظ دقت بالای این کار نسبت به کاشت موی سر طبیعتا انجام این عمل سنگین‌تر خواهد بود. درمورد خانم‌ها کسانی که دارای تاتو هستند و مایلند روی همان خط تاتو کار انجام بگیرد هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت اما اگر کسانی تاتو انجام داده‌اند و حالا تمایل دارند خط ابروی جدیدی داشته باشند، ابتدا باید توسط لیزر خط تاتوی قبلی پاک شود سپس اقدام به انجام کاشت ابرو کنند. زمان عمل معمولا بین 5تا 6ساعت است و مثل کاشت مو کار با روش بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد.

چون هنگام ایجاد سوراخ برای کاشت بافت‌ها ضرورتا نیاز به فاصله حداقل یک تا دو میلی‌متری وجود دارد، معمولا کاشت ابرو بهتر است در دو جلسه انجام شود هر چند ممکن است کسانی با یک جلسه انجام کار نیز مشکل‌شان مرتفع شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان:

کلینیک ایرانیان با 15 سال تجربه در امر لاغری و با کامل‌ترین تیم تخصصی و با پیشرفته‌ترین دستگاههای لاغری در 4 نقطه تهران خدمات خود را به صورت کاملا حرفه‌ای و متمایز از دیگر همکاران ارائه می‌کند. کلینیک ایرانیان دارای پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت و درمان است. خدمات قابل ارائه در کلینیک ایرانیان: رفع چین و چروک، جوانسازی و لیفتینگ، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، انواع لیزرهای پوستی، درمان اسکارهای جراحی، مراقبت های تخصصی مو و کاشت مو، کلیه خدمات، مراقبت ها و درمانهای پوستی

آدرس و تلفن تماس جهت ارتباط با کلینیک تخصصی پوست و مو ایرانیان:


کلینیک تخصصی تصویر زیبای ایرانیان (سعادت‌آباد)

آدرس: سعادت آباد، میدان شهرداری، خیابان ریاضی بخشایش، روبروی بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار، طبقه اول 

تلفن: 02126765431  

موبایل: 09013030357

کلینیک تخصصی سلامت ایرانیان (دولت)

آدرس: خیابان دولت، بین چهارراه دیباجی و چهارراه قنات، روبروی دبستان شفاعت، ساختمان مهر، پلاک 221، طبقه اول، واحد ا 

 تلفن: 02122574082  

موبایل: 09013030358

کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان (تهرانپارس)

آدرس: فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی، تقاطع خیابان حسینی، پلاک 42 طبقه اول واحد 2 

تلفن: 02177297979

موبایل: 09013030359

کلینیک تخصصی پوست و موی ایرانیان (زعفرانیه)

آدرس: خیابان آصف، میدان شهید اعجازی، روبروی سفارت یمن، ساختمان آصف، طبق سوم، واحد هفت 

تلفن: 20-02122176013

موبایل: 09013030356  


وب سایت:  iranianclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ