برای از بین بردن موهای زائد دانستن این نکات لازم است

zahra
کلینیک زیبایی لواسان: لیزر موهای زائدی که در کلینیک لواسان مورد استفاده قرار می‌گیرد، لیزر الکساندرایت است که مربوط به کمپانی ساینا شور آمریکاست. این لیزر جزء قوی‌ترین لیزرهایی است که در حال حاضر در دنیا وجود دارد که دارای تاییدیه از FDA (‌سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده) است.

کلینیک زیبایی لواسان:

تفاوت لیزر الکساندرایت با لیزر Nd:YAG

لیزر موهای زائدی که در کلینیک زیبایی لواسان مورد استفاده قرار می‌گیرد، لیزر الکساندرایت است که مربوط به کمپانی ساینا شور آمریکاست. این لیزر جزء قوی‌ترین لیزرهایی است که در حال حاضر در دنیا وجود دارد که دارای تاییدیه از FDA (‌سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده) است. دستگاه دیگر ما Nd:YAG است. الکساندرایت مخصوص پوست‌های روشن و Nd:YAG مخصوص پوست‌های تیره است.

تعداد جلساتی که برای کاهش موهای زائد لازم است!

برای کاهش موهای زائد معمولا 6تا 8جلسه لازم است که بیماران مراجعه کنند و این جلسات ماهی یک‌بار است و تا زمانی که موها از بین بروند، باید تدوام داشته باشد. لیزر موهای زائد هم در آقایان و هم در خانم‌هایی که از این مسئله یعنی رویش موهای زائد رنج می‌برند، نقش موثری دارد.

دستگاه کولینگ و نقش آن در دستگاه‌های لیزر موهای زائد

دستگاه‌های لیزر امروزی به‌صورت ایر کولینگ هستند که در‌واقع باعث می‌شوند وقتی هوای سرد به پوست برخورد کرد  بیماران احساس درد نکنند. یکی دیگر از مزیت‌های کولینگ پیشگیری از سوختگی پوست است. باید به این نکته اشاره کنم که هر دوی این دستگاه‌ها مجهز به سیستم کولینگ هستند.

قبل از انجام لیزر موهای زائد این اقدامات فراموش نشود:

– معمولا تست‌های هورمونی از این افراد درخواست می‌شود که اگر مشکل هورمونی وجود دارد، توسط متخصص غدد رفع شود.

– مخاطبان نباید راکوتال استفاده کنند چراکه دارای ویتامینA است که ممکن است احتمال بروز حساسیت پوست را زیاد کند و باعث سوختگی شود.

– آفتاب گرفتن جزء مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود، معمولا یک تا دو ماه قبل از لیزر بیماران نباید درمعرض مستقیم آفتاب به معنای برنزه کردن، قرار بگیرند.

– قبل از انجام لیزر، موها باید توسط تیغ شیو شوند و نباید از بند و مومک و هر روشی که موها را از ریشه جدا می‌کند، استفاده شود و هر جلسه باید شیو انجام شود.

– معمولا توصیه می‌شود در بیمارانی که مشکلات پوستی از‌جمله پستوریازیس دارند، لیزر انجام نشود.

– بیمارانی که دارای پستوریازیس، اگزما، بیماری‌های عفونی و پیشینه زگیل تناسلی هستند ابتدا بهتر است درمان کنند، سپس لیزر انجام شود.

خانم دکتر زاهدی مدیر کلینیک زیبایی لواسان:

کلینیک زیبایی لواسان متشکل از متخصص غدد، متخص تغذیه و مشاور روانشناسی و دستگاه‌های پیشرفته لاغری است. در این کلینیک ابتدا بیماران توسط متخصص غدد و متابولیسم ویزیت شده تا علت‌های چاقی و سندرم های متابولیک کشف شود و سپس رژیم‌های غذایی لاغری علمی و اصولی برحسب مورد به افراد داده شده و در مرحله بعد توسط دستگاه Med Contour  کاهش سایز صورت می‌گیرد. این دستگاه جزو قویترین دستگاه‌های لاغری در جهان است. بدون درد و عوارض جانبی بوده و دارای تاییدیه FDA است. به علاوه در این کلینیک خدمات پوست و مو هم ارائه می‌شود. از جمله‌: 

لیزر موهای زائد الکسانداریت آمریکا، RF FRACTIONAL جهت لیفتینگ و جوانسازی صورت،‌ تزریق ژل و بوتاکس جهت برجسته کردن لب، گونه و رفع خط خنده و اخم،  میکرودرم ابریشن، PRP، مزوتراپی و خال برداری 

همچنین کلینیک زیبایی لواساندارای تاییدیه کمپانی هایی مانند LUTRONIC، CYNOSURE آمریکا، GP ایتالیا و وزارت بهداشت است.

شما می‌توانید برای ارتباط با کلینیک زیبایی لواسان با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126546961

آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، روبروی بانک صادرات، کلینیک زیبایی لواسان، طبقه سوم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ