چطور با میکرودرم ابریژن به پوست خود شادابی و طراوت ببخشیم؟

zahra
کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب: در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن، کل پوست را در‌معرض تماس با یک ماده معدنی بی‌ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم است قرار می‌دهند که این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث می‌شود پوست ساییده شده و بافت‌های مرده ازبین رفته و ترمیم پوست فعال شود.

کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب

در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن، کل پوست را در‌معرض تماس با یک ماده معدنی بی‌ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم است قرار می‌دهند که این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث می‌شود پوست ساییده شده و بافت‌های مرده ازبین رفته و ترمیم پوست فعال شود. این درمان غیرتهاجمی با هدف لایه‌برداری ملایم پوست انجام می‌شود و پوست پس از تکمیل دوره درمان صاف‌تر و روشن‌تر می‌شود و رد گذر زمان زدوده می‌شود.

آیا این روش با درد همراه است؟

این عمل درد و ناراحتی نداشته و عارضه خاصی ندارد، تنها ممکن است تا یک روز مختصری قرمزی روی پوست صورت دیده شود و بعد از آن رفع می‌شود.

این روش برای پوست چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟

روش میکرودرم ابریژن پوست می‌تواند دارای تاثیرات زیر بر پوست صورت بیمار باشد:

بهبود لکه‌های ایجاد شده به‌خاطر سن و نقطه‌های سیاه پوست

– روشن شدن پوست (بهبود پوست‌های تیره شده مانند سیاهی زیر بغل)

– لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب‌تر برای آن می‌شود.

– کاهش علائم حاصل از کشیدگی روی پوست

– کاهش خطوط چین و چروک روی پوست (مانند چروک دور چشم)

– کاهش یا حذف سوراخ‌ها یا بستن منافذ باز پوست

– درمان جای جوش، رفع کک و مک و رفع تاتو و جراحت‌های باقی‌مانده از آن

رعایت چه نکاتی لازم است؟

برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن در پاک‌سازی پوست به روش میکرودرم ابریژن، مهم است که نکات مربوط به مراقبت‌های پس از درمان توسط بیمار به دقت دنبال شود که این نکات شامل تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست ایجاد شده است. علاوه بر این مهم است که از قرارگیری پوست درمعرض نور خورشید خودداری شود و بلافاصله پس از درمان، پوست کرم زده شود تا امکان درمان و بهبود سریع آن فراهم شود. بیمارانی که مطلقا نمی‌توانند از قرار گرفتن پوست در‌معرض نور خورشید دوری کنند، لازم است از کرم ضد‌آفتاب با سطح SPF برابر ۳۰ یا بالاتر استفاده کنند. در طول دوره ریکاوری، بیماران معمولا با بهبود سریع در وضعیت پوست خود مواجه می‌شوند، اما دستیابی به نتایج بهینه و نهایی تا زمانی که تمام جلسات درمان پیشنهادی کامل نشود، امکان‌پذیر نخواهد بود.

آیا این روش عوارضی دارد؟

اگر پوست مراجعه‌کننده تیره باشد یا میکرودرم عمیق انجام شود و پوست تحریک شود، ممکن است لک و تیرگی ایجاد کند. میکرودرم باید ظریف و سطحی باشد. برخی پزشکان به قدری این کار را بد انجام می‌دهند که باعث زخم شدن پوست می‌شوند و این زخم بعدها لک‌های بدی روی پوست باقی می‌گذارد. همچنین چنانچه از سری دستگاه و مکنده طبق اصول بهداشتی استفاده نشود، بیمار درمعرض عفونت قرار خواهد گرفت. اثرهای جانبی مضر میکرودرم ابریژن بسیار نادرند و در صورت به‌کارگیری مناسب دستگاه بروز نمی‌یابند.

روش انجام کار به چه صورت است؟

در ابتدا پوست تمیز می‌شود و از آرایش و چربی کاملا پاک می‌شود، سپس با استفاده از دسته پروب دستگاه به مدت لازم برحسب نوع پوست و ضایعه آن سایش در جهات مختلف و روی قسمت‌های مختلف انجام می‌شود.

طول زمان لازم  یک  میکرودرم ابریژن صحیح روی پوست

حدودا 20 تا 30دقیقه در صورت و 20دقیقه در گردن سایش توسط  دستگاه میکرودرم ابریژن انجام می‌گیرد.

پس از خاتمه درمان صورت پاک و سپس شسته می‌شود. یک کرم قابض (مثل اکسید دو زنک یا کالامین) به محل مالیده می‌شود. به جز مصرف ضدآفتاب مراقبت خاصی پس از درمان لازم نیست و این روش برای افرادی که همزمان با پروسه درمان در بیرون مشغول به‌کار نیز هستند مناسب است. تعداد درمان برحسب تمایل افراد درمان‌جو  قابل تغییر است. ولی فواصل درمان را برحسب نیاز درمان‌جو می‌توان تغییر داد و از هفته‌ای یک‌بار تا دو هفته یک‌بار فواصل را اضافه کرد. چروک‌های خیلی عمیق با این روش درمان نمی‌شوند، ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف‌تر و محکم‌تر می‌شود.

در کلینیک زیبایی اکسیر شهرک غرب  شما می‌توانید توسط مجرب‌ترین پزشکان و مجهزترین دستگاه‌ها خدمات زیبایی و لاغری خود را انجام دهید.‌ انواع خدمات زیبایی و لاغری در این مرکز ارائه می‌شود‌ از‌جمله خدمات مرکز زیبایی اکسیر:  

 لیپولیز، لاغری موضعی، رفع موهای زائد، رفع افتادگی پلک، ماساژ بازتاب درمانی، درمان شلی و افتادگی پوست، جوانسازی و فرم‌دهی صورت، میکرودرم ابریژن (لایه‌برداری پوست)

برای تماس با کلینیک اکسیر شهرک غرب می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188361343

021883608340

آدرس‌: تهران- شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان پارک (شهید نورانی)، پلاک‌26، ساختمان اکسیر، طبقه دوم غربی

وب‌سایت‌: www.exirclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ