چه نکاتی را باید در‌ رابطه با سفید کردن دندان‌ها رعایت کنیم؟

mousavi
کلینیک دندانپزشکی الهیه: طبق سنت موجود، ما ایرانی‌ها چای زیاد می‌نوشیم که دارای رنگدانه است و کسانی که زیاد قهوه می‌نوشند دندان‌های‌شان تم زردی بیشتری دارد. به‌ علاوه‌ سیگار و قلیان هم که طبعا تاثیرگذار هستند برای همین مصرف این مواد بهتر است محدود شود.

کلینیک دندانپزشکی الهیه:

طبق سنت موجود، ما ایرانی‌ها چای زیاد می‌نوشیم که دارای رنگدانه است و کسانی که زیاد قهوه می‌نوشند دندان‌های‌شان تم  زردی بیشتری دارد. به‌ علاوه‌ سیگار و قلیان هم که طبعا تاثیرگذار هستند برای همین  مصرف این مواد بهتر است محدود شود.

نظرتان در‌مورد استفاده از خمیر دندان‌های سفید‌کننده چیست؟

سفید‌کننده‌ها دو نوع هستند؛ یکی سفیدکننده‌های حرفه‌ای که همان روش بیلیچینگ است و دیگری سفید‌کننده‌های غیرحرفه‌ای که قیمت‌های متفاوتی دارند و استفاده از آنها نه اینکه مفید نباشد ولی تاثیرگذاری کمتری دارند که پشتوانه علمی خاصی هم ندارند. مثل خمیردندان‌هایی که ادعا می‌کنند خاصیت سفید‌کنندگی دندان‌ها دارند. غیر از خمیر دندان، نوارها، استریپ‌ها و لاک‌های سفید‌کننده دندان یا مایعاتی مثل دهان‌شویه‌ها هم همین ادعا را دارند که می‌توان گفت در سفید کردن دندان، نقش زیادی نداشته و جزء روش‌های تاثیرگذار نیستند. البته خمیر دندان‌های سفید‌کننده را می‌توان هفته‌ای یک‌بار استفاده کرد و اگر بیش از این میزان مصرف شوند دارای موادی ساینده هستند که باعث سایش دندان شده و به مینای دندان آسیب می‌رسانند. 

کلینیک دندانپزشکی الهیه:

گروه دندانپزشکان الهیه حدود 5 سال پیش اساتید و کادر پزشکی را دور هم جمع کرد تا مراجعه‌کننده‌های ما مجبور نباشند برای انجام هر قسمت از درمان به جاهای دیگری مراجعه کنند. ما در این مرکز رادیوگرافی تخصصی، جراحی‌های فک و صورت به‌صورت تخصصی، متخصص‌های درمان ریشه، ترمیم، پروتز و متخصص ارتودنسی را در یک مرکز جمع کردیم تا با همکاری هم به بهترین وجه کار مراجعان را انجام دهیم. در این مر‌کز به‌صورت تخصصی کار ایمپلنت و همه خدمات دندانپزشکی انجام می‌شود.

شما می توانید جهت ارتباط با کلینیک دندانپزشکی الهیه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126603613

02126603616

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پل رومی، پلاک 57 ، واحد 8

وب سایت: elahiehdentalgroup

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ناهید

ناهید

1395-07-17 - 05:00 پاسخ

بهترین روش برای اینکه سریعتر دندان های مان سپید کدام روش ها است

admin

admin

1395-07-17 - 05:00

مخاطب گرامی سایت الودکتر سلام

برای دریافت پاسخ روی لینک زیر کلیک کنید. 

بهترین روش برای سفید کردن دندان کدام است ؟