بدون درد و عوارض احتمالی، پوست صورت خود را لیفتینگ کنید

mousavi
دکتر ویدا بادنوا: پزشک پوست، مو و زیبایی: کشیدن پوست به‌همراه قرار دادن نخ در پوست، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیرتهاجمی است که پوستی لطیف، طبیعی و زیبا را به ارمغان می‌آورد. در این روش با نخ از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌کند که استریل بوده و قابلیت جذب در پوست را دارند.

دکتر ویدا بادنوا: پزشک پوست، مو و زیبایی

کشیدن پوست یا لیفتینگ و رفع چین و چروک با نخ:

کشیدن پوست به‌همراه قرار دادن نخ در پوست، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیرتهاجمی است که پوستی لطیف، طبیعی و زیبا را به ارمغان می‌آورد. در این روش با نخ از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌کند که استریل بوده و قابلیت جذب در پوست را دارند.

این نخ‌ها زیر پوست قابل رویت نیستند. زمانی که نخ‌ها جای خود قرار گرفتند، فرایند کلاژن‌سازی طبیعی پوست و سلول‌سازی با اثر جذب شدن نخ در بدن فعال‌تر می‌شود.

در این روش از نخ‌های مخصوصی در جهت کشیدن پوست برای ثابت نگه داشتن موقعیت جدید پوست و بافت‌های صورت در یک جلسه مانند طب سوزنی استفاده می‌شود.

به‌دلیل افزایش تولید پروتئین، کلاژن توسط سلول‌های فیبروپلاست پوست باعث سفتی پوست و افزایش ضخامت بافت زیر پوستی شده و در‌نهایت علاوه بر زیبایی و سفت شدن پوست باعث درجاتی از لیفتینگ نیز می‌شود که اگر این عملیات تکرار شود، پوست بسیار جوان و زیباتر و صاف‌تر می‌شود.

از هفته سوم پس از کاشت نخ تولید کلاژن جدید شروع می‌شود و در ماه سوم ‌فرد تغییراتی پوستی به‌طور واضح مشاهده می‌کند و این تغییرات تا ماه هفتم افزایش یافته و در ماه هفتم به بعد تا ماه نهم به حداکثر می‌رسد.

این زمانی است که نخ تقریبا جذب می‌شود و اثر تحریک تولید کردن کلاژن به اتمام می‌رسد و ماندگاری تغییرات ایجاد شده حدود 2سال است.

جوانسازی پوست با نخ:

تکنیک جوانسازی با نخ  موجب می‌شود تا پوست کشیده‌تر، جوان‌تر، هموارتر و شفاف‌تر شود. چین ‌و چروک‌ها محو شده، منافذ پوست ریزتر و باریک‌تر می‌شوند، قسمت‌های آویزان شده پوست استحکام یافته و درنهایت لیفت مناسب و بادوام ایجاد می‌شود. در هر ثانیه حضور این نخ‌ها در پوست، ساخت رشته‌های جوانی صورت می‌گیرد، لذا یک جوانسازی و پیشگیری از پیری طولانی‌مدت طی یک یا دو جلسه درمانی خواهید داشت.

مناطق مورد‌استفاده نخ جوانسازی/ نخ لیفت:

این روش در تمام مناطق بدن (بیشتر صورت) جز پلک تحتانی و پلک فوقانی قابل استفاده است. ازجمله بهبود افتادگی و چروک‌های پوست صورت و بدن در مناطق پیشانی، اخم، دور چشم، خط خنده، خطوط عمودی اطراف لب‌ها (خطوط دور دهان)، خطوط گردن، فک، گونه‌ها، چانه، زیر چانه و غبغب، لیفت (بالا بردن) ابروها و نوک بینی، جوانسازی پشت دست‌ها، شکل‌دهی سینه و باسن و بازو و…

مزایای استفاده از نخ‌های جوانسازی:

       لیفتینگ پوست صورت و بدن

       کابری آسان و سریع

       بهبود سریع

       بدون برش یا زخم در پوست

       بدون نیاز به بستری

       با قابلیت جذب زیستی

       تاثیر بلندمدت

       استریل و بدون ریسک آلودگی

موارد منع استفاده از این روش:

  • حساسیت به نوع پروتئین نخ (در جراحی‌های قبلی)
  • افراد با آلرژی‌های شدید (بهتر است قبل از نخ گذاری در این افراد تست انجام داد)
  • افراد مبتلا به اختلالات سیستم ایمنی
  • افراد مبتلا به اختلالات سیستم انعقادی
  • بیماری‌های انکولوژی و سرطان
  • بیماری‌های سیستمیک مزمن
  • دوران بارداری
  • دوران شیردهی
  • افراد زیر ۱۸سال
  • افراد دارای سابقه تزریق ژل دائمی پاژ یا پروتزهای دائمی
  • افرادی که سابقه ایجاد کلویید (گوشت اضافه در محل زخم‌ها) در بدن دارند
  • افراد دارای وسواس زیاد
  • افرادی که از قطع مصرف ایزوترتینوئین آنها کمتر از ۶‌ ماه گذشته باشد

دکتر ویدا بادنوا: پزشک پوست، مو و زیبایی

دکتر ویدا بادنوا فارغ التحصیل سال 1386 رشته پزشکی عمومی پس از گذراندن دوره‌های مختلف در زمینه پوست و مو و لیزر در حال حاضر در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول فعالیت می باشد.

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر ویدا بادنوا با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02144960953  

تلفن: 02144960954

آدرس: بلوار آیت الله کاشانی، نبش خیابان بهنام، ساختمان بهنام، پلاک 4 طبقه اول واحد 2 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ