چرا این روزها ترمیم مو جزء روش‌های پرطرفدار است؟!

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت: امروزه پروتزهای تولیدی خیلی بهتر از سال‌های قبل شده‌اند تا جایی که سعی بر این است تفاوت بین پروتزها با پوست سر بسیار اندک باشد که خوشبختانه تاحدودی به این امر نزدیک شده‌اند

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

چندین سال است که موسسات تحقیقاتی روی پروتزهایی که در این روش یعنی ترمیم مو مورد استفاده قرار می‌گیرند تحقیقاتی را انجام داده‌اند تا از نظر کیفیت و مرغوبیت در رده بالایی قرار بگیرند. 

– امروزه پروتزهای تولیدی خیلی بهتر از سال‌های قبل شده‌اند تا جایی که سعی بر این است تفاوت بین پروتزها با پوست سر بسیار اندک باشد که خوشبختانه تاحدودی به این امر نزدیک شده‌اند و اصلا برای افراد عادی این دسته از پروتزها بعد از فیکس شدن روی پوست سر به‌راحتی قابل تشخیص نیستند.

همچنین پروتزهای امروزی به‌دلیل کیفیتی که دارند برای افراد مشکلی از نظر حساسیت ایجاد نمی‌کنند.

– نکته مهم دیگر این است ‌که تا به امروز از ‌پروتزهایی استفاده می‌شد که به‌طور حتم باید قسمتی که پروتز روی آن قرار می‌گرفت موی سر طبیعی خود فرد تراشیده می‌شد، چراکه انجام این کار باعث می‌شد پروتز بهتر روی سر فیکس شود، اما امروزه باوجود پروتزهای جدید دیگر لازم به انجام این کار نیست. پس افراد می‌توانند پروتز با حجم و زیبایی قبل را دریافت کنند اما دیگر نیازی به تراشیدن موهای فرد نیست. این مزیت بیشتر برای افرادی مناسب است که تنها 30 تا 40درصد موهای‌شان دچار ریزش شده است و برای انجام این کار نمی‌خواهند کل موهای سرشان را بتراشند که خوشبختانه با تولید این دست از پروتزهای امروزی این امر امکان‌پذیر است. 

انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت:

عاطفه یکتا  مدیر مرکز بیوتی سکرت، با سال ها تجربه در زمینه جدیدترین تکنیک های ترمیم مو ( مناسب تمامی افرادی که از کم پشت بودن و کم حجم بودن موهای خود ناراضی هستند). 

متدهای فوق بسیار طبیعی بوده و با نهایت ظرافت طراحی و اجرا می شود؛ به طوری که حتی نزدیک ترین افراد به شما هم در طبیعی بودن آن شک میکنند. نکته حائز اهمیت در این مرکز این است که تمامی مراحل زیر نظر کارشناس دوره دیده از ایالات متحده و دارای لایسنس ترمیم مو از بزرگترین کمپانی امریکایی انجام می شود. مرکز بیوتی سکرت تنها موسسه فوق تخصصی برای بانوان و مکانی VIP برای افراد خاص است.

جهت ارتباط با انستیتو ترمیم موی بیوتی سکرت با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126650857

09127183037

 آدرس: اتوبان صدر شرقی- خروجی دیباجی- پلاک 208

Beauty_secret_hairreplacement

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ