جوان‌سازی، بدون روش‌های تهاجمی با روش آراف فرکشنال

دکتر آرمیتا آقاپور، پزشک پوست و مو: برای جوان‌سازی پوست می‌توان از روش‌های درمانی متفاوتی استفاده کرد که البته باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ترجیح بر این است تا جایی که امکان دارد از روش‌های کم‌تهاجمی و بدون درد و خونریزی استفاده شود. برخی دستگاه‌ها با قابلیت‌هایی که دارند، می‌توانند تاحدود تاثیرگذاری باعث جوان‌سازی پوست افراد شوند. یکی از این دستگاه‌ها آر‌اف فرکشنال است.

دکتر آرمیتا آقاپور، پزشک پوست و مو:

برای جوان‌سازی پوست می‌توان از روش‌های درمانی متفاوتی استفاده کرد که البته باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ترجیح بر این است تا جایی که امکان دارد از روش‌های کم‌تهاجمی و بدون درد و خونریزی استفاده شود. برخی دستگاه‌ها با قابلیت‌هایی که دارند، می‌توانند تاحدود تاثیرگذاری باعث جوان‌سازی پوست افراد شوند. یکی از این دستگاه‌ها آر‌اف فرکشنال است. 

آشنایی بیشتر با دستگاه آراف فرکشنال:

 سیستم فرکشنال آراف  به‌گونه‌ای طراحی شده که در آن اپیدرم آسیبی نمی‌بیند و تخریب حرارتی فقط در قسمت عمقی صورت می‌گیرد. این دستگاه برای تاثیرگذاری و جوان‌سازی دارای سوزن‌هایی است که از جنس طلا هستند به‌همین دلیل حساسیت پوستی برای پوست‌های حساس به همراه ندارند. وقتی اسم سوزن به میان می‌آید ممکن است خیلی از افراد نگران درد و خون‌ریزی شوند و فکر کنند این روش با درد زیادی همراه است در صورتی که این‌گونه نیست چرا‌که قطر این سوزن‌ها 200میکرون و عمق نفوذ آنها از 5% تا 5/3میلی‌متر در پوست قابل کنترل است.

با کمک روش آراف فرکشنال در کمترین زمان ممکن می‌توانید به مزیت‌هایی ازجمله:

– لیفت صورت و سفت‌تر شدن پوست

– رفع اسکارهای آکنه

– جوان‌سازی و کلاژن‌سازی پوست

– قابل استفاده برای تمام سطوح بدن

– شفاف شدن

– بسته شدن منافذ باز پوست

– کمک به درمان آکنه فعال و روزاسه

  اخیرا در درمان کراتوزپیلاریس (پوست مرغی)، آدنیت ساپوراتیو و تعریق بیش از حد کف دست و پا و زیر بغل استفاده شده و نتایج خوبی به‌دنبال داشته است.

– رفع اسکارهای ناشی از زخم، بریدگی، تصادف و… نیز کاربرد دارد.

– درمان ترک‌های پوستی شکم و بدن نیز نتایج مطلوبی داشته است.

آیا این روش عوارضی دارد؟

وقتی سوزن از پوست خارج می‌شود یک قرمزی گذرای چند ساعته روی پوست ایجاد می‌شود و مدت 24 تا 48ساعت تورم کمی در محل دیده می‌شود.

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز چقدر است؟

توصیه می‌شود روش جوان‌سازی پوست با لیزر رادیوفرکانسی در یک برنامه درمانی 6 تا 10‌جلسه‌ای هفته‌ای دوبار صورت بگیرد یا اینکه هر یک هفته یا دو هفته یک جلسه در یک برنامه درمانی 8جلسه‌ای انجام بگیرد، اما تعداد جلسات به نیازهای فردی بیمار بستگی دارد.

برای از بین بردن جای آکنه و جوش چه روشی پیشنهاد ‌می‌دهید؟!

در گذشته از روش لیزر co2  برای درمان آکنه، جای جوش و چین و چروک پوستی استفاده می‌کردند که البته عاری از عوارض نبود. به‌علاوه طول درمان و بهبود عوارض ناشی پس از درمان هم زیاد بود، اما امروزه لیزر فرکشنال  co2 جای لیزر‌co2  را گرفته است و توانسته برعکس روش قدیم از عوارض کمتر و نتیجه‌بخشی بیشتری برخوردار باشد. به‌طور کلی لیزر fractional co2 یک تکنولوژی بسیار پیشرفته در درمان اسکارهای آکنه (جوش)، سوختگی، منافذ، جوان‌سازی و سفت کردن پوست و ترک‌های پوستی است که در جوامع امروزی با‌توجه به اینکه اکثر مراجعه‌کنندگان شاغل هستند یا دانشجو و نمی‌توانند با لیزر Co2 معمولی مدت چند هفته صورت خود را پوشیده یا پانسمان کنند، روش بسیار محبوبی در درمان انواع ضایعات پوستی ازجمله جوان‌سازی، از بین بردن اسکارها، آکنه، سوختگی یا جراحی و ترک‌های پوستی است که تقریبا بدون درد و بدون نیاز به استراحت یا پانسمان است.

دکتر آرمیتا آقاپور، پزشک پوست و مو:

خدماتی که توسط دکتر آقاپور به شما عزیزان ارائه می‌شود شامل:

– لیزر موهای زائد با انواع دستگاه‌های Elight، Diode، الکساندرایت

– انواع جوانسازی شامل: انواع لیزرهایF co2RFF (RF سوزنی)، هایفو (HIFU)، میکرونیدلینگ، تزریق انواع فیلر و بوتاکس و تزریق چربی

– انواع مزوتراپی: برای تقویت ریزش مو، جوانسازی و …

– انواع جراحی سرپایی: برداشتن خال و زگیل، برطرف کردن افتادگی پلک

آدرس و شماره‌های تماس جهت ارتباط با مطب دکتر آرمیتا آقاپور:

آدرس مطب پاتریس: شهرآرا، پاتریس، نبش نوزدهم غربی، ساختمان ۱۸۲، ط همکف واحد ۳

تلفن: ۸۸۲۸۸۱۶۸

آدرس مطب امیرآباد: امیرآباد شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، ک خسروی، ساختمان پزشکان رازی، ط اول

تلفن:  ۸۸۳۳۴۷۸۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ