برای رنگ کردن ریشه مو چه نکاتی را باید بدانید

mirdamadian
وقتی موها سفید می‌شوند، کمترین رویش ریشه‌ها می‌تواند زیبایی موهای شما را خراب کند، به همین دلیل کسانی هستند که ترجیح می‌دهند که خیلی زود به زود ریشه‌ها را رنگ کنند باید بدانند که ...

الو دکتر می گوید: وقتی موها سفید می‌شوند، کمترین رویش ریشه‌ها می‌تواند زیبایی موهای شما را خراب کند، به همین دلیل کسانی هستند که ترجیح می‌دهند که خیلی زود به زود ریشه‌ها را رنگ کنند. اول از همه فقط به ریشه‌ها رنگ بزنید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد رنگ مو را تا انتهای نوک ساقه بکشید و چند دقیقه صبر کنید و سپس آب بکشید.

اگر بیشتر موهای‌تان سفید است اول از جلوی سر شروع به رنگ کردن کنید بعد جاهای دیگر را. اگر شقیقه‌ها سفید بودند اول شقیقه‌ها و بعد از پشت سر شروع کنید. در کل هر جا که سفیدی بیشتر بود اول آنجا را رنگ کنید و بعد جاهای دیگر را.

اگر هم سفیدی موهای‌تان کم است ابتدا از پشت سر و از ریشه شروع به رنگ کردن کنید، بعد بغل‌ها و سپس جلوی سر را، چراکه جلوی سر حرارت بیشتری دارد.

توجه : در بعضی از کاتالوگ‌ها رنگ مشکی پر کلاغی از سری طبیعی حذف شده و به گروه دودی اضافه شده است. در این صورت یک شماره از شماره رنگ‌های طبیعی کاسته می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ