سلامتی عزیزان خود را تضمین کنید!

mousavi
آسایشگاه سالمندان پرهام: دید منفی خود را به خانه سالمندان کنار بگذارید و به این موضوع فکرکنید که داشتن یک زندگی مستقل و بودن در گروه همسالان وداشتن خاطرات مشترک تا چه حد می تواند لذت بخش باشد.دیگر مجبور نیستید غر زدن های اطرافیان را تحمل کنید.

آسایشگاه سالمندان پرهام:

دید منفی خود را به خانه سالمندان کنار بگذارید و به این موضوع فکرکنید که داشتن یک زندگی مستقل و بودن در گروه همسالان وداشتن خاطرات مشترک تا چه حد می تواند لذت بخش باشد.دیگر مجبور نیستید غر زدن های اطرافیان را تحمل کنید.

در بیشتر اوقات، اگر فرزندانتان شما را به خانه سالمندان می سپارند از سر بی مهری نیست؛ بلکه آنها امکان رسیدگی شایسته به شما را ندارند. کم نیستند افراد کهنسالی که در خانه تنها زندگی می کنند و این عزیزان با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند، شامل :

  • تنهایی
  • تهیه غذا
  • نداشتن هم زبان
  • احتمال ضعف یا زمین خوردن
  • فراموشی در خوردن دارو دروقت آن
  • تناسب نداشتن ساختمان محل زندگیشان با شرایط سالمند (مثلا وجود پله)
  • همچنین ناتوانی در انجام بعضی ازکارهای شخصی و غیره…

 تمام اینها باعث نگرانی فرد سالمند از تنهایی می شود. اما دریک خانه سالمندان استاندارد مانند سالمندان پرهام همه نیاز های سالمند تامین است. شامل حضور دائم پزشک، پرستار، فیزیوتراپ، بهیار، مراقب، روانشناس، مددکار، کار درمان، آب درمان و…. که هیچگاه حضور تمام این امکانات و خدمات در منزل شخصی یک سالمند مقدور نیست.

آسایشگاه سالمندان پرهام:

این مرکز یکی از مراکز نمونه و ممتاز سازمان بهزیستی کشور است که از سال 1387 تا کنون مشغول به فعالیت بوده است و در این مدت کوتاه توانسته بابهره گیری از مراکزسالمندان درخارج ازکشور بهترین و بیشترین تجربه و دانش لازم را در این مورد کسب کرده و همچنان در پی موفقیت های بیشتر در این زمینه است . 

مرکزی که یکی از مراکز ممتاز ونمونه کشوراست 

حمیده ایرانچی مقدس، دارای دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با رتبه ممتاز می باشد.

شما می‌توانید برای ارتباط با آسایشگاه سالمندان پرهام با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

موبایل: 09123800794

تلفن: 02122612427 – 02122612428 – 02122612429  

آدرس: خیابان ولی عصر، نرسیده به پل پارک وی، کوچه تورج، پلاک 20

وب سایت: salmandan-parham.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ