مجموعه ایمان شفا گستر، تولید کننده و وارد کننده انواع روپوش های پزشکی ایرانی و ترک

zahra
شاید برای خیلی از افراد حتی برخی پزشکان و پرستاران، انتخاب نوع روپوش پزشکی برای‌شان حائزاهمیت نباشد؛ در صورتی که این‌طور نیست و باید در انتخاب روپوش پزشکی دقت زیادی شود. مجموعه ایمان شفا گستر، تولید کننده و وارد کننده انواع روپوش های پزشکی ایرانی و ترک

شاید برای خیلی از افراد حتی برخی پزشکان و پرستاران، انتخاب نوع روپوش پزشکی برای‌شان حائزاهمیت نباشد؛ در صورتی که این‌طور نیست و باید در انتخاب روپوش پزشکی دقت زیادی شود. اول اینکه بی‌شک پوشش شما پزشک یا پرستار محترم اولین تاثیر را در ذهن مخاطب می‌گذارد؛ در صورتی که در گذشته افراد بر این عقیده بودند روپوش پزشکی سفید باشد، کافی است. اما امروزه این‌طور نیست چراکه طرح و جنس و حتی رنگ روپوش پزشکی می‌تواند در ذهن مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

در کنار تنوع، از کیفیت هم برخوردار شوید!

همه ما می‌دانیم رنگ سفید چرک تاب است و پزشکان و پرستاران بیشترین ساعت روز خود را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مشغول به کار و فعالیت هستند و به‌دلیل مسائل بهداشتی روپوش پزشکی باید هر دو یا سه روز شسته شود (چه بهتر که شست‌وشوی روزانه داشته باشد) به‌همین خاطر جنس و مقاومت  روپوش می‌تواند بسیار مهم باشد. حتی سهولت اتو کردن را باید حتما درنظر گرفت. همچنین گرایش به لباس و پوشش مناسب جزء ذات تمام افراد است. اما آیا به صرف داشتن یک حرفه  خاص این افراد محکوم به تحمل یک پوشش یکنواخت در تمام طول سال هستند؟ چه بهتر که سعی کنیم کمی تنوع را وارد نوع پوشش خود کنیم.

 

راحتی در روپوش‌های پزشکی چقدر حائزاهمیت است؟!

کار پزشکان و پرستاران مستلزم نشان دادن عکس‌العمل‌های سریع درمواقع خاص است. بنابراین علاوه بر زیبایی ظاهری لباس باید راحتی آن نیز حتما مدنظر قرار بگیرد. لباس تنگ یا بیش از حد گشاد، آستین بیش از حد کوتاه یا حتی بلند و… همگی مخل حس راحتی و نشان دادن عکس‌العمل سریع از سوی کادر درمانی هستند.

 

جنس پارچه چطور؟!

پارچه نباید حساسیت‌زا باشد. به‌علاوه چون در ساعات زیادی از روز پزشکان از این روپوش‌ها استفاده می‌کنند، بهتر است جنس پارچه طوری باشد که بوی عرق نامطبوع ایجاد نکند.

 

ایمان شفا گستر تولیدکننده و واردکننده انواع روپوش‌های پزشکی ایرانی و ترک

بیمار نه تنها نیاز به مراقب جسمانی بلکه نیاز به مراقب روحی و روانی نیز دارد. بنابراین با انتخاب بهترین روپوش، آرامش را برای خود و حس خوب را برای بیمار به وجود آورید.  مجموعه ایمن شفا گستر تولیدکننده و واردکننده انواع روپوش‌های پزشکی ایرانی و ترک تمام تلاشش بر این مسئله است. به‌علاوه تمام روپوش‌های ترک این مجموعه از شرایط ذکر شده برخوردار هستند. CIZGIMEDIKAL، FOR MAMED، MONOTIP ازجمله برندهای ترکی هستند که در این مجموعه به فروش می‌رسند.

 

مجموعه ایمان شفا گستر، تولید کننده و وارد کننده انواع روپوش های پزشکی ایرانی و ترک: 

همکاران گرامی!
 احساس ضرورت پوشش متفاوت و زیباتر از آنچه سال هاست در مطب استفاده می کنیم و اعتقاد بر تاثیر فراوان این امر بر روحیه  بیماران  مرا بر آن داشت تا با وارد کردن روپوش و البسه پزشکی، قدمی در این زمینه  برداشته باشم. لطفا با بازدید مداوم از کانال روپوش در جریان مدل های جدید قرار بگیرید.
شما عزیزان می توانید با انتخاب مدل های مورد نظر، از سرویس رایگان برای پرو در محل خود،  بهره مند شوید این سرویس صرفا برای آسایش شما و جلوگیری از اتلاف وقت شما همکاران است و هیچ تعهدی مبنی بر خرید برای شما به همراه نخواهد داشت.
خواهشمندم برای کسب اطلاعات مربوطه و سفارش و تعیین وقت برای حضور سرویس در محل مطب خود فقط با شماره 66583178  تماس حاصل فرمایید و منت گذاشته از مشغول کردن سایر خطوط اجتناب فرمایید.

صمیمانه تشکر دارم

 imansgco

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ